Quote from Guest on 4 March 2007, 18:55Jag undrar om det går att få måluppföljningen av flera mål i träningskalendern. Jag har flera veckomål, men bara det som står överst syns i träningskalendern.
Jag undrar om det går att få måluppföljningen av flera mål i träningskalendern. Jag har flera veckomål, men bara det som står överst syns i träningskalendern.
Quote from Funbeat user on 4 March 2007, 19:05Eller så borde man kunna välja vilka mål man vill ha där. 🙂
Eller så borde man kunna välja vilka mål man vill ha där. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2007, 22:46Min fundering var snarare om man kan göra det redan idag? Jag har för mig att jag såg det någonstans. Går det och hur gör man i så fall?
Min fundering var snarare om man kan göra det redan idag? Jag har för mig att jag såg det någonstans. Går det och hur gör man i så fall?
Quote from Funbeat user on 5 March 2007, 15:24gå in på mina mål högst upp till höger--->
gå in på mina mål högst upp till höger--->
Quote from Funbeat user on 5 March 2007, 15:54Förstod inte inlägget ovan. Jag vet att man kan se uppföljningen av målen under "Mina mål" och även på "visarna" på sidan "Min träning". Men vad jag menar är att man kan se ett av målen i träningskalendern, men kan man se flera eller välja vilket man vill
Förstod inte inlägget ovan. Jag vet att man kan se uppföljningen av målen under "Mina mål" och även på "visarna" på sidan "Min träning". Men vad jag menar är att man kan se ett av målen i träningskalendern, men kan man se flera eller välja vilket man vill
Quote from Funbeat user on 5 March 2007, 15:57jaha, sorry... ingen hjläp att ge isf.
jaha, sorry... ingen hjläp att ge isf.
Quote from Jessica Skellenger on 6 March 2007, 19:15Om man vill ha mål på formen "klara av Vasaloppet under x timmar" eller "springa en mil på x min" etc, hur ska man ange det? Planerad träning känns lite konstigt att ha det som...
Eller finns det helt enkelt en sån funktion som jag missat? 😉
Om man vill ha mål på formen "klara av Vasaloppet under x timmar" eller "springa en mil på x min" etc, hur ska man ange det? Planerad träning känns lite konstigt att ha det som...
Eller finns det helt enkelt en sån funktion som jag missat? 😉
Quote from Camilla Höög on 6 March 2007, 19:49Den typen av mål går tyvärr inte att lägga in. Det går bara att ha mål som adderar resultat och när du nått en viss totalsumma så har du nått målet.
Det du pratar om är ju egentligen "negativa" mål (fast så klart positiva i prestation räknat), dvs. saker
Den typen av mål går tyvärr inte att lägga in. Det går bara att ha mål som adderar resultat och när du nått en viss totalsumma så har du nått målet.
Det du pratar om är ju egentligen "negativa" mål (fast så klart positiva i prestation räknat), dvs. saker