Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har jag missat nån funktion eller? När jag idag ville regga min lilla klumpedunsdans(jogging tur för latmaskar och föredetta skadedrabbade) kunde jag endast välja en runda.

Hur lägger jag till flera rundor(ritade och färdiga) på samma (försök till joggi

Om du har flera träningsrundor väljer först 1an du er att FB lägger in rundans längd väljer sedan runda 2 då adderar FB den rundan till den förra.

Jag går in i registerar träning, väljer rundan och sedan? Skall jag trycka spara(med boxen lägg till mer träning i kryssad)?

För jag kan ju inte så som jag gör det välja flera rundor i menyn, lägg till rundor/runda i träningspasset. Då summeras inget uta

Funkade tidigare för mig men fungerar visst inte nu.

Den adderar möjligtvis rundornas längd (km) men det är den senast valda rundan som kopplas till träningspasset. (Vad jag vet i alla fall)

tack ska ru ha. Jag blev vuxen igen.

🙂

Är det nån som har ett bra recept på sportdryck som man kan blanda själv och det är inget fel om det smakar bra oxå

Snacka om tråd-stöld....hehehehe.....Innan jag skrattar mig fördärvad....Vatten + socker + citron eller pressad apelsin......Kul reflektion Kerstin?????(H)

Jag ger tillbaka tråden.

Testa mitt lilla verktyg för att slå ihop rundor. Det blir visserligen inte ett träningspass med två rundor men det blir en ny runda som innehåller båda de gamla, och det är iaf ganska bra.

http://www.raven.nu/funbeat/route.php