Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag önskar att man kunde kombinera flera rundor i ett pass.

I mitt fall har jag 4 rundor som är ung 5, 6, 7 och 8 km långa. Till dem har jag bonus runda på 1.5 km som jag kan dryga ut rundan med om jag vill. Problemet blir att jag måste plotta in den ex

GPS-klocka i julklapp, kanske? 🙂

Jag har en, men tyvärr Suuntos (om nu de andra är bättre). Jag tycker det är kanske inte riktigt är värt att byta ut min fantastiska t6c bara för detta 🙂

Ja jag skulle också vilja kunna lägga in rundor som intervall. Eller mata in att jag sprungit flera varv på samma runda.

Och nu kan man kombinera rundor.

Det är som vanligt lite betastatus men jag tycker den har funkat bra i mina tester.
Gå till http://www.raven.nu/funbeat/route.php och följ instruktionerna.

Kortfattat kan den beskrivas såhär:
Från den första rundan (base

ehm, det där skulle ta mig en timme att göra. Vill liksom bara kunna klicka med musen, underbart är kort.

Det sa jag till frugan oxså...å då fick jag världens djävla dagsedel. Tala om att vara engagerad i FunBeat.;););)

Vad tar en timma? Jag lägger ihop två rundor och skapar en ny på funbeat på ung. 2 minuter. Fast vissa är kanske snabbare än andra 🙂

Iaf, jag håller med om att det hade varit bättre om Funbeat kunde göra detta på egen hand men det går ju inte än så läng

Helst skulle jag vilja kunna lägga in flera rundor (eller samma) som intervaller ...

vi som är lite till åren coh födda med commandore 64. Den var inte lika invecklad som dagen dator och internet fanns inte när jag växte upp.

12