Quote from Guest on 2 May 2011, 08:56Om man tar exemple 10-mila, som är en stafett som börjar en dag och slutar en annan. Det blir lätt att persone registrera sin sträcka den dagen de självstartade, och inte dagen tävlingen började på. Diskussion och tävlingsrapporter blir då lätt separerade
Om man tar exemple 10-mila, som är en stafett som börjar en dag och slutar en annan. Det blir lätt att persone registrera sin sträcka den dagen de självstartade, och inte dagen tävlingen började på. Diskussion och tävlingsrapporter blir då lätt separerade
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 09:06Bra idé!
Bra idé!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 10:50Bra frågor att lyfta upp. Det här är delvis samma problem för ultratävlingar som går över flera dygn. Tävlingens registreras på sitt startdatum vilket känns lite futtigt om man sprungit fredag till söndag.
Däremot är jag lite fantasilös när det gäller ko
Bra frågor att lyfta upp. Det här är delvis samma problem för ultratävlingar som går över flera dygn. Tävlingens registreras på sitt startdatum vilket känns lite futtigt om man sprungit fredag till söndag.
Däremot är jag lite fantasilös när det gäller ko
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 10:54Så länge alla *startar* samma dag som tävlingen är registrerad på så funkar det ju "automagiskt" om man skall koppla sin träning. Oavsett hur länge man sedan håller på.
Så länge alla *startar* samma dag som tävlingen är registrerad på så funkar det ju "automagiskt" om man skall koppla sin träning. Oavsett hur länge man sedan håller på.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 18:49Det går att ändra datum på en tävling och ändå ha dem ihopkopplade, se div VU och SU, där tävlingen löper över hela månaden. En workaround tills det har kommit en bättre lösning...
Det går att ändra datum på en tävling och ändå ha dem ihopkopplade, se div VU och SU, där tävlingen löper över hela månaden. En workaround tills det har kommit en bättre lösning...
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 19:17Förvisso, men det kräver att varje enskild person kommer på att göra så, istället för det vanliga att registrera och koppla om det kommer upp någon tävling.
Förvisso, men det kräver att varje enskild person kommer på att göra så, istället för det vanliga att registrera och koppla om det kommer upp någon tävling.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 19:18Edit: Äh, tänkte nog fel...
Men alla vi som springer VU och/eller SU har i alla fall lyckats koppla våra pass till tävlingen så helt omöjligt känns det ju inte som workaround i alla fall. På en flerdagarstävling skulle man väl också kunna lägga upp den p
Edit: Äh, tänkte nog fel...
Men alla vi som springer VU och/eller SU har i alla fall lyckats koppla våra pass till tävlingen så helt omöjligt känns det ju inte som workaround i alla fall. På en flerdagarstävling skulle man väl också kunna lägga upp den p
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 19:20Nu är jag inte med.
Nu är jag inte med.