Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En kul grej och ett bra sätt att hålla löpträningen igång inför kommande Lidingöloppshelg 26-27 september.
En middag på Ramblas står på spel!
Spelreglerna är enkla: Vem av oss lyckas löpa flest kilometrar mellan den 30 augusti och den 25 sepember. Alla t

Det var en riktigt rolig idé - och bara för nån timme sedan gick jag förbi Ramblas och tänkte att det var länge sedan jag var där...

Kan alla vara med eller är det en kompisgrej?

Hur funkar sammanräkningen?
Kan man lägga in samma lopp flera gånger i sin kalender så att alla sträckorna summeras?

Ja, sådana här tävlingar är skoj, synd bara att skaderisken skenar iväg om man blir för trissad av siffrorna i träningsdagboken och inte vilar när man kanske borde göra det. Fast nu är det dock inte aktuellt för mig ändå då jag varken tänkt fokusera på mä

Ha ha 🙂 Hade inte väntat mig några kommentarer till den här tävlingen - men det var roligt!

Egentligen tänkt som en kompisgrej (vi är tre - men än så läge har mina andra två medsvurna inte lyckats få in tävlingen i sina kalendrar än), men visst, är det

Ja.. tidsintervallet är ju inte optimalt för oss som förbereder oss för LL eftersom man behöver släppa upp sista veckan. Men det var generöst att börja just 30/8 eftersom jag joggat 30km idag.

30... vad kontrollbehovet i mig hade behövt den sträckan men jag har bestämt mig för att låta bli.
Avverkade 23 kuperade km idag och de känns vill jag lova 🙂

Hmmm, ser intressant ut. Är det som sagt öppet för andra och könsneutralt (verkar så)?

Tja den 31:a så streakade jag 2 km...å det var ju inte världens bästa pass om man vill vara med framme vid grytorna. Resterande fyra dagarna över 10 km dock...hoppar nog tävlingen iaf men tycker att alla dom här grejerna är skitabra och sporrar väl några