Quote from Guest on 11 September 2010, 19:47Jag kan inte se mitt diagram längre. Man kan säga att det lyser med sin frånvaro :@!
Har försökt att klicka runt på alla möjliga inställningar men det funkar inte. Någon som känner igen problemet och kanske rentav har ett tips om hur man får staplarna att
Jag kan inte se mitt diagram längre. Man kan säga att det lyser med sin frånvaro :@!
Har försökt att klicka runt på alla möjliga inställningar men det funkar inte. Någon som känner igen problemet och kanske rentav har ett tips om hur man får staplarna att
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 19:57Hm, här funkar det... (Safari på Mac)
Hm, här funkar det... (Safari på Mac)
Quote from Camilla Höög on 12 September 2010, 00:11Funkar bra för mig också. Chrome på Win 7.
Funkar bra för mig också. Chrome på Win 7.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 00:13Jag kan se diagram. (Även ditt Therese.) Firefox 3.6.9 på Mac/Snow Leopard.
Vad händer när du klickar på fliken? Får du nåt felmeddelande nånstans på sidan? Ser du resten av sidan men inte diagrammet?
Jag kan se diagram. (Även ditt Therese.) Firefox 3.6.9 på Mac/Snow Leopard.
Vad händer när du klickar på fliken? Får du nåt felmeddelande nånstans på sidan? Ser du resten av sidan men inte diagrammet?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:36Ja, resten av sidan ser jag. Det är bara diagrammet som är försvunnet. Rutan är bara vit. Skumt det här.......
Ja, resten av sidan ser jag. Det är bara diagrammet som är försvunnet. Rutan är bara vit. Skumt det här.......
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:37Och inga felmeddelanden.......
Och inga felmeddelanden.......
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 10:01Faktiskt skumt ... Jag ser både eget diagram och också ditt diagram...
Faktiskt skumt ... Jag ser både eget diagram och också ditt diagram...
Quote from Camilla Höög on 12 September 2010, 10:50Therese, berätta vilken webbläsare och operativsystem du kör så kan vi lättare hjälpa dig.
Therese, berätta vilken webbläsare och operativsystem du kör så kan vi lättare hjälpa dig.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 12:06Det har löst sig 🙂 ! När jag uppdaterar sidan så dyker staplarna upp.
Känns fortfarande skumt att sidan inte hänger med från början.... men men.... Inte lönt att lägga ner sin själ och framför allt slösa er tid på sådant 😉 . Stort tack för visat intres
Det har löst sig 🙂 ! När jag uppdaterar sidan så dyker staplarna upp.
Känns fortfarande skumt att sidan inte hänger med från början.... men men.... Inte lönt att lägga ner sin själ och framför allt slösa er tid på sådant 😉 . Stort tack för visat intres
Quote from Camilla Höög on 12 September 2010, 12:30Du bekräftade bara mina misstankar om att du körde IE 🙂
Du bekräftade bara mina misstankar om att du körde IE 🙂