Quote from Guest on 29 June 2008, 20:15Den fliken använder jag för att titta på kommande tävlingar men lika mycket, eller mer, för att titta på resultat och rapporter. Därför skulle i alla fall jag önska att tävlingskalendern visade alla tävling en vecka bakåt förut nu kommande tävlingar. Känn
Den fliken använder jag för att titta på kommande tävlingar men lika mycket, eller mer, för att titta på resultat och rapporter. Därför skulle i alla fall jag önska att tävlingskalendern visade alla tävling en vecka bakåt förut nu kommande tävlingar. Känn
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 20:25kanske hellre en knapp på den sidan som heter historik
kanske hellre en knapp på den sidan som heter historik
Quote from Camilla Höög on 29 June 2008, 20:59Knappen finns redan i form av länken: Klicka här för att söka i tävlingsarkivet
Personligen tycker jag det är bra att gamla tävlingar ligger i arkivet för de är just gamla och arkiverade även om det bara gått en dag. De är 1 klick bort.Det som framför a
Knappen finns redan i form av länken: Klicka här för att söka i tävlingsarkivet
Personligen tycker jag det är bra att gamla tävlingar ligger i arkivet för de är just gamla och arkiverade även om det bara gått en dag. De är 1 klick bort.
Det som framför a