Quote from Guest on 31 March 2011, 14:07Det är inget allvarligt fel men ändå lite irriterande. Fick idag ett problem med layouten undeer "Min senaste träning". Detta skedde efter jag lagt till 4 pass på en och samma dag, igår, 30/3. Datumkolumnen bryts så själva månaden (mar) blir på en ny rad.
Det är inget allvarligt fel men ändå lite irriterande. Fick idag ett problem med layouten undeer "Min senaste träning". Detta skedde efter jag lagt till 4 pass på en och samma dag, igår, 30/3. Datumkolumnen bryts så själva månaden (mar) blir på en ny rad.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 14:17Nyfiken som jag är så kollade jag på din sida, för mig ser det bra ut, helt normalt...kan de vara din webläsare. (säger en okunnig kvinna)
Nyfiken som jag är så kollade jag på din sida, för mig ser det bra ut, helt normalt...kan de vara din webläsare. (säger en okunnig kvinna)
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 15:04Jag menade alltså layouten på "Min senaste träning" under fliken "Översikt". Det var där du kollade va? Detta var i Mozilla Firefox men jag testade i Internet Explorer också och den visade det på samma fula sätt.
Jag menade alltså layouten på "Min senaste träning" under fliken "Översikt". Det var där du kollade va? Detta var i Mozilla Firefox men jag testade i Internet Explorer också och den visade det på samma fula sätt.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 15:13För liten font? Pröva med Ctrl- - och Ctrl- + några gånger och se om det blir annorlunda.
För liten font? Pröva med Ctrl- - och Ctrl- + några gånger och se om det blir annorlunda.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 15:18ok, jag har kollat där. När jag kollar och använder Firefox är det fint, men när jag kollar med Safari förstår jag vad du menar, det var inte fint.
Jag använder inte Explorer.Jag fick till det i safari när jag zoomande in som Magnus skrev här ovan.
ok, jag har kollat där. När jag kollar och använder Firefox är det fint, men när jag kollar med Safari förstår jag vad du menar, det var inte fint.
Jag använder inte Explorer.
Jag fick till det i safari när jag zoomande in som Magnus skrev här ovan.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:56Okej. Ska prova ändra teckensnittet. På safari i iPhone ser det normalt ut. Det var bara lite märkligt att det ändrade sig efter att jag reggat gårdagens pass.
Okej. Ska prova ändra teckensnittet. På safari i iPhone ser det normalt ut. Det var bara lite märkligt att det ändrade sig efter att jag reggat gårdagens pass.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:57Tack för att ni försöker hjälpa mig. Ska prova sen.
Tack för att ni försöker hjälpa mig. Ska prova sen.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:18Underligt. När jag tittar på din lista i FF bryter den datumet jättefult men när jag tittar på min egen som ser likadan ut bryter den snyggt. Undra vad som skiljer dem åt... Jag vet att det har sett så där fult ut för mig med.
Jag tror att layouten är så
Underligt. När jag tittar på din lista i FF bryter den datumet jättefult men när jag tittar på min egen som ser likadan ut bryter den snyggt. Undra vad som skiljer dem åt... Jag vet att det har sett så där fult ut för mig med.
Jag tror att layouten är så
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 01:05Ctrl-+ hjälpte men all text blir ju större i browsern... Jaja, nu slipper man sitta med krokig nacke framför skärmen iaf 🙂
Exakt, AM R Medväska, du förstår vad jag menar. Mkt märkligt! Det kanske ordnar sig med tiden.
Ctrl-+ hjälpte men all text blir ju större i browsern... Jaja, nu slipper man sitta med krokig nacke framför skärmen iaf 🙂
Exakt, AM R Medväska, du förstår vad jag menar. Mkt märkligt! Det kanske ordnar sig med tiden.