Quote from Guest on 15 March 2010, 12:49Brukar på lunchrasten sticka iväg och simma i ca 30 min och efter det intaga min lunch.
På söndagar så går jag på simkurs och har då oftast ätit lagad mat i lagom tid innan (inom 1-2 timmar innan).
Vad jag har märkt är att jag har lättare att hitta bra
Brukar på lunchrasten sticka iväg och simma i ca 30 min och efter det intaga min lunch.
På söndagar så går jag på simkurs och har då oftast ätit lagad mat i lagom tid innan (inom 1-2 timmar innan).
Vad jag har märkt är att jag har lättare att hitta bra
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 12:59Här kommer ett svar (gissning) från en snarare mindre erfaren simmare än du själv, men kan det vara så att med tom mage andas du in mer luft och samtidigt gör felaktigheten att håller andan så att överkroppen flyter upp och benen sjunker ner? Medan efter
Här kommer ett svar (gissning) från en snarare mindre erfaren simmare än du själv, men kan det vara så att med tom mage andas du in mer luft och samtidigt gör felaktigheten att håller andan så att överkroppen flyter upp och benen sjunker ner? Medan efter
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 13:14Näe, det känns inte som om det skulle stämma in på mig. Snarare att man kan slappna av mer om man är mätt o go!
Fast dagen lunchpass gick det bra även om magen var tom. Fast man har mer ork om det finns lite energi kvar i kroppen.
Näe, det känns inte som om det skulle stämma in på mig. Snarare att man kan slappna av mer om man är mätt o go!
Fast dagen lunchpass gick det bra även om magen var tom. Fast man har mer ork om det finns lite energi kvar i kroppen.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 23:49Om det var (fj)ärtsoppa eller annan gasbefrämjande föda, så kanske det förklarar det hela... 😉
Om det var (fj)ärtsoppa eller annan gasbefrämjande föda, så kanske det förklarar det hela... 😉