Quote from Guest on 6 July 2009, 20:56Jag la in det där 100 armhävnings programmet men vill flytta start dagen från måndag till onsdag alternativt en vecka senare.Hur gör jag?
Jag la in det där 100 armhävnings programmet men vill flytta start dagen från måndag till onsdag alternativt en vecka senare.Hur gör jag?
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:06Radera passen och lägg in igen
Gå in på "min träning"
"Visa lista"
Välj passen som du vill radera.
Gå längst ner på sidan
Radera passen (OBS Detta går inte att ångra)
Lägg in programmet igen.Hoppas att detta hjälper dig.
Radera passen och lägg in igen
Gå in på "min träning"
"Visa lista"
Välj passen som du vill radera.
Gå längst ner på sidan
Radera passen (OBS Detta går inte att ångra)
Lägg in programmet igen.
Hoppas att detta hjälper dig.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 23:07Om jag tolkar Wilhelm rätt så är det inte riktigt det han frågar efter för om man gör så, raderar och lägger in igen, så kan man ändå inte (som jag än så länge fattat det) välja att programmet ska starta på tisdagen istället för det färdiga programmets må
Om jag tolkar Wilhelm rätt så är det inte riktigt det han frågar efter för om man gör så, raderar och lägger in igen, så kan man ändå inte (som jag än så länge fattat det) välja att programmet ska starta på tisdagen istället för det färdiga programmets må
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 11:33Ja det var ju att flytta bara nån dag som jag tänkte göra men det funkar ju att radera och börja en vecka senare.Jag tränar upp mig så att jag ligger lite före i schemat och samtidigt ta denna veckan som tillvänjningsvecka.Klarade inte riktigt maxningen p
Ja det var ju att flytta bara nån dag som jag tänkte göra men det funkar ju att radera och börja en vecka senare.Jag tränar upp mig så att jag ligger lite före i schemat och samtidigt ta denna veckan som tillvänjningsvecka.Klarade inte riktigt maxningen p
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 17:49(t+) Lycka till!
(t+) Lycka till!