Quote from Guest on 7 June 2010, 16:40Jag fick lite inspiration idag och lekte lite med Greasemonkey.
Det har nämnts några gånger att logga ut-länken/knappen ligger för nära de andra länkarna. Ett perfekt första projekt.Först tänkte jag möblera om i DOM:en vilket hade varit en kul lösning,
Jag fick lite inspiration idag och lekte lite med Greasemonkey.
Det har nämnts några gånger att logga ut-länken/knappen ligger för nära de andra länkarna. Ett perfekt första projekt.
Först tänkte jag möblera om i DOM:en vilket hade varit en kul lösning,
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 16:50Kan du inte ändra kolumnbredden också när du ändå är på gång!
Bra jobb med Logga ut-flytten!
GreaseMonkey är ett bra skäl varför IE är ett icke-optimalt bläddrarval 😉
Kan du inte ändra kolumnbredden också när du ändå är på gång!
Bra jobb med Logga ut-flytten!
GreaseMonkey är ett bra skäl varför IE är ett icke-optimalt bläddrarval 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 17:49Funkar bra, i Google Chrome fungerar det dessutom direkt utan installation av GM.
Funkar bra, i Google Chrome fungerar det dessutom direkt utan installation av GM.
Quote from Camilla Höög on 11 June 2010, 17:29Kul att det funkar bra.
Hur vill du förändra kolumnbredden (och vilken kolumn pratar vi om :-))?
Kul att det funkar bra.
Hur vill du förändra kolumnbredden (och vilken kolumn pratar vi om :-))?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:43Jag tänkte det kunde vara en rolig utmaning så jag skrev ihop ett eget script. Pga dåligt fungerande FB sen dess har jag inte vågat "släppa" det förrän idag, nu är det iaf här 🙂
http://www.wederbrand.se/greasemonkey/
Scriptet lägger till en länk under
Jag tänkte det kunde vara en rolig utmaning så jag skrev ihop ett eget script. Pga dåligt fungerande FB sen dess har jag inte vågat "släppa" det förrän idag, nu är det iaf här 🙂
http://www.wederbrand.se/greasemonkey/
Scriptet lägger till en länk under
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2010, 13:39Vilken webläsare har du testat i? Jag kör Chrome och ingenting hände efter att Chrome sagt att det var installerat!
Vilken webläsare har du testat i? Jag kör Chrome och ingenting hände efter att Chrome sagt att det var installerat!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 13:40Konstigt.
Jag installerade den för bara ett par minuter sedan, i Chrome, och det funkar utmärkt.
Konstigt.
Jag installerade den för bara ett par minuter sedan, i Chrome, och det funkar utmärkt.
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2010, 14:01Aha, nuuuuu ser jag. Den ligger där uppe - jag tittade på knappen längst ner - ok, nu ska här markeras ointressant!
Aha, nuuuuu ser jag. Den ligger där uppe - jag tittade på knappen längst ner - ok, nu ska här markeras ointressant!
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 14:10Skönt att det funkar, jag har bara testat i FF men det _borde_ funka lika bra i Chrome 🙂
Skönt att det funkar, jag har bara testat i FF men det _borde_ funka lika bra i Chrome 🙂
Quote from Panama B on 19 June 2010, 12:11"As of February 2010, Chrome has "native support" for Greasemonkey scripts.9 They are internally converted to extensions, and are managed as such. Chrome ignores @exclude metadata within the scripts, so the scripts are executed for all domains/pages. On t
"As of February 2010, Chrome has "native support" for Greasemonkey scripts.9 They are internally converted to extensions, and are managed as such. Chrome ignores @exclude metadata within the scripts, so the scripts are executed for all domains/pages. On t