Quote from Guest on 9 April 2007, 18:19Det blev lite fel när jag skapade en ny runda, skälvklart skulle den ligga under cykelrundor och inte under löprundor... Här är adressen til tråden om det skulle behövas: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=102743
Det blev lite fel när jag skapade en ny runda, skälvklart skulle den ligga under cykelrundor och inte under löprundor... Här är adressen til tråden om det skulle behövas: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=102743
Quote from Fredrik Nilsson on 9 April 2007, 18:29Finns det något sätt att flytta inlägg (och rundor/kartor) mellan grupper?
Finns det något sätt att flytta inlägg (och rundor/kartor) mellan grupper?
Quote from Camilla Höög on 9 April 2007, 19:17Enda sättet är att be Olle flytta på dem...just nu i alla fall.
Enda sättet är att be Olle flytta på dem...just nu i alla fall.
Quote from Panama B on 11 April 2007, 09:07Inlägg är väl bara att kopiera texten.....
Känns lite overkill att kunna flytta runt saker och ting....
Inlägg är väl bara att kopiera texten.....
Känns lite overkill att kunna flytta runt saker och ting....
Quote from Camilla Höög on 11 April 2007, 10:43Bättre att kunna flytta eller åtminstone kunna radera för att inte skräpa ner hela forumet med massor av döda och felaktiga trådar.
Det är det vi ska ha en moderator till: Flytta, låsa och radera.
Bättre att kunna flytta eller åtminstone kunna radera för att inte skräpa ner hela forumet med massor av döda och felaktiga trådar.
Det är det vi ska ha en moderator till: Flytta, låsa och radera.
Quote from Jan Lundquist on 11 April 2007, 11:26(t+)
(t+)
Quote from Fredrik Nilsson on 11 April 2007, 13:38Jag ville flytta en karta, det var lite jobb att klicka fram turen en gång till men nu har jag gjort det så just den turen finns på två ställen här på Funbeat....
Jag ville flytta en karta, det var lite jobb att klicka fram turen en gång till men nu har jag gjort det så just den turen finns på två ställen här på Funbeat....
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 22:59Jag har fem kartrundor jag vill flytta från en grupp till en annan.. Ska jag behöva klicka om dem så får de då ligga kvar :p
Jag har fem kartrundor jag vill flytta från en grupp till en annan.. Ska jag behöva klicka om dem så får de då ligga kvar :p