Quote from Guest on 14 December 2011, 13:25Var med i ett av återt mest välgörande lopp. Du som deltar i detta lopp är med och bidrar till en rättvisare värld efter som all vinst från loppet kommer gå direkt till FN:s kampanj SKOLMAT BLIR KUNSKAP. För varje kilometer som du springer ger du 10 barn
Var med i ett av återt mest välgörande lopp. Du som deltar i detta lopp är med och bidrar till en rättvisare värld efter som all vinst från loppet kommer gå direkt till FN:s kampanj SKOLMAT BLIR KUNSKAP. För varje kilometer som du springer ger du 10 barn
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:35Måhända att jag inte kan läsa, inte kan leta eller bara är korkad.. Men jag hittar ingen information om hur mitt springande genererar de där pengarna.
Är det så att jag ska betala startavgift i efterhand, per km jag sprungit?
Finns det sponsorer till lop
Måhända att jag inte kan läsa, inte kan leta eller bara är korkad.. Men jag hittar ingen information om hur mitt springande genererar de där pengarna.
Är det så att jag ska betala startavgift i efterhand, per km jag sprungit?
Finns det sponsorer till lop
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 14:03Startavgiften betalar man i samband med anmälan som öppnar i januari. Det kostar 150:- och 100 av dom går direkt till FN. resten används till arrangemanget. All vinst som loppet gör kommer att gå till FN.
Startavgiften betalar man i samband med anmälan som öppnar i januari. Det kostar 150:- och 100 av dom går direkt till FN. resten används till arrangemanget. All vinst som loppet gör kommer att gå till FN.
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 15:24Försök hitta sponsorer till loppet(s kostnader).
Försök hitta sponsorer till loppet(s kostnader).
Quote from Elias Engqvist on 14 December 2011, 15:29FN har en total-budget på c:a 30miljarder dollar...
FN har en total-budget på c:a 30miljarder dollar...
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 16:01Men...
På vilka grunder har du beräknat att "omkostnaderna" kommer vara 50 kr per person? Vad är det som kostar?
Kommer du redovisa dina kostnader på hemsidan, så att de som springer "vet vad de får?"Jag blir alltid så skeptisk till såna här "woh, vi sa
Men...
På vilka grunder har du beräknat att "omkostnaderna" kommer vara 50 kr per person? Vad är det som kostar?
Kommer du redovisa dina kostnader på hemsidan, så att de som springer "vet vad de får?"
Jag blir alltid så skeptisk till såna här "woh, vi sa
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:14Annelie, det som kostar är tidtagningen och anledningen till detta är för att jag vill att det ska ske på ett professionellt sätt. Alltså med elektronisk tidtagning. Företag som utför tjänster som denna tar väldigt mycket betalt och eftersom jag inte har
Annelie, det som kostar är tidtagningen och anledningen till detta är för att jag vill att det ska ske på ett professionellt sätt. Alltså med elektronisk tidtagning. Företag som utför tjänster som denna tar väldigt mycket betalt och eftersom jag inte har
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:24Det är ju jättebra att du säger det! "Loppet kostar 150 kronor, av de går 100 kr till FN och 50 kr är en avgift för tidtagningen."
När jag gick på gymnasiet så var projektarbetet liksom en "övning i att göra saker på riktigt", till skillnad från det and
Det är ju jättebra att du säger det! "Loppet kostar 150 kronor, av de går 100 kr till FN och 50 kr är en avgift för tidtagningen."
När jag gick på gymnasiet så var projektarbetet liksom en "övning i att göra saker på riktigt", till skillnad från det and
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:40Uppskattar verkligen att du kommer med synpunkter. Det är ju presis det som gör att man har chansen att fixa någonting bra! Jag ska se över dessa saker och självklart ska det finnas en motionsklass utan tidtagning där hela beloppet går till FN.
Uppskattar verkligen att du kommer med synpunkter. Det är ju presis det som gör att man har chansen att fixa någonting bra! Jag ska se över dessa saker och självklart ska det finnas en motionsklass utan tidtagning där hela beloppet går till FN.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 20:10Såg ett lopp för ca tio till tjugo år sedan som åxå gällde nån typ av välgörenhet. Där sa man att du betalar vad du vill eller inkentinken för att få starta....medalj efter mål å så var det nog sportdryck etc vid kontrollerna....kommer faaan inte ihåg str
Såg ett lopp för ca tio till tjugo år sedan som åxå gällde nån typ av välgörenhet. Där sa man att du betalar vad du vill eller inkentinken för att få starta....medalj efter mål å så var det nog sportdryck etc vid kontrollerna....kommer faaan inte ihåg str