Quote from Guest on 6 September 2010, 16:12Har lite svårt att välja mellan ovanstående...
Meridan är en 2010 och har ultegra och den kan jag få för 14.000 ink. spd pedaler
Focusen är en 2011(tror jag) och har 105 grupp. Den kan jag få för 13.500.
Focusen är i mina ögon snyggare men Meridan har
Har lite svårt att välja mellan ovanstående...
Meridan är en 2010 och har ultegra och den kan jag få för 14.000 ink. spd pedaler
Focusen är en 2011(tror jag) och har 105 grupp. Den kan jag få för 13.500.
Focusen är i mina ögon snyggare men Meridan har
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 16:22Well, växlar är en parameter.. men bara en av många.
- Vilken har bäst hjul?
- styre, sadel etc. Kommer du behöva byta delar på någon av dem?
- geometri, vilken sitter du bäst på?
Well, växlar är en parameter.. men bara en av många.
- Vilken har bäst hjul?
- styre, sadel etc. Kommer du behöva byta delar på någon av dem?
- geometri, vilken sitter du bäst på?
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 18:44Focusen är en 2010, from 2011 heter deras crossar cx 1-3 lr ngt liknande.
Hjulen som sitter på Meridan är ett par Mavic Aksium, på Focusen ett par Pro Lite Como. Kanske någon här som känner till dessa?
I övrigt sitter jag bra på bägge så där finns väl e
Focusen är en 2010, from 2011 heter deras crossar cx 1-3 lr ngt liknande.
Hjulen som sitter på Meridan är ett par Mavic Aksium, på Focusen ett par Pro Lite Como. Kanske någon här som känner till dessa?
I övrigt sitter jag bra på bägge så där finns väl e
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 20:06Hej!
Ett tips!
Denna har jag beställt, tar en vecka och få hem men kolla priset!
Kolla här: http://www.roseversand.de/fahrraeder/fahrraeder/rennraeder/crossraeder/red-bull-x-lite-cross-al-2000-am-compact.html?cid=155&detail=1000&detail2=32632
Hej!
Ett tips!
Denna har jag beställt, tar en vecka och få hem men kolla priset!
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 21:55Sitter du bra på båda, välj den snygga. Focusen.
Sitter du bra på båda, välj den snygga. Focusen.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 21:57Byt hjul.
Byt hjul.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 22:40Jag kör min första vecka på Focus Mares och är klart såld, men så har jag alltid gillat Focus och aldrig gillat Merida. En njutning att cykla på så här långt i alla fall.
Jag kör min första vecka på Focus Mares och är klart såld, men så har jag alltid gillat Focus och aldrig gillat Merida. En njutning att cykla på så här långt i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 08:28Mavic hjulen går att köra på. Pro-Lite hjulen skulle jag byta direkt.
Mavic hjulen går att köra på. Pro-Lite hjulen skulle jag byta direkt.