Quote from Guest on 9 May 2010, 10:17Vad tror ni om den här ??
Är semiseriös motionär som vill ha koll på följande
Dela upp tex 1 mil i mindre delar där man kan kolla på tider/kilometer, snitt, min,maxpuls per/km
Räcker den här klockan för den uppgiften ?
Vad tror ni om den här ??
Är semiseriös motionär som vill ha koll på följande
Dela upp tex 1 mil i mindre delar där man kan kolla på tider/kilometer, snitt, min,maxpuls per/km
Räcker den här klockan för den uppgiften ?
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:27Om du bara är ute efter exakt just auto-lap så ja, det fixar den.
Om du bara är ute efter exakt just auto-lap så ja, det fixar den.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 16:51Jag skall inhandla min första pulsklocka inom kort. Funderar på denna. En viktig grej för mig är dock att den larmar när det gått en viss tid typ efter 30 sekunder eller vad det kan vara. Gärna med vibration, men det kanske bara är de mer avancerade som h
Jag skall inhandla min första pulsklocka inom kort. Funderar på denna. En viktig grej för mig är dock att den larmar när det gått en viss tid typ efter 30 sekunder eller vad det kan vara. Gärna med vibration, men det kanske bara är de mer avancerade som h
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:45Christina, är det intervallträningar du är ute efter? Då är 305/405/310 ett betydligt bättre val. 110:an är bara för ge-dej-ut-och-spring-ändamål.
Christina, är det intervallträningar du är ute efter? Då är 305/405/310 ett betydligt bättre val. 110:an är bara för ge-dej-ut-och-spring-ändamål.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 11:04Jag vet inte riktigt. Jag är fortfarande i amatörstadiet, spring ett par gånger i veckan. Har inte fått in intervallträning ännu, utan tänker att det är något jag vill framöver. Vill inte ha en superstor klocka heller som vissa av de modellerna du nämnde
Jag vet inte riktigt. Jag är fortfarande i amatörstadiet, spring ett par gånger i veckan. Har inte fått in intervallträning ännu, utan tänker att det är något jag vill framöver. Vill inte ha en superstor klocka heller som vissa av de modellerna du nämnde
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:39Jag är grymt nöjd med min nya 110 liten och smidig´.
Jag är grymt nöjd med min nya 110 liten och smidig´.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:03Hej Leif!
Såg att du importerat data från din 110:a. Funkar det att importera direkt från din 110 till Funbeat eller måste du göra om formatet till tcx och sedan importera det först som vi? Jag har problem och frågat kring det här förut.
Mvh Jim
http://ww
Hej Leif!
Såg att du importerat data från din 110:a. Funkar det att importera direkt från din 110 till Funbeat eller måste du göra om formatet till tcx och sedan importera det först som vi? Jag har problem och frågat kring det här förut.
Mvh Jim
http://ww
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:00Det verkar vara en ändring i hur informationen lagras på Klockan. Jag får det heller inte att fungera direkt från Funbeat måste gå via TCX. Det funkar däremot att importera på Garmin Connect. Endomondo har samma problem, så Garmin har ändrat något. Efters
Det verkar vara en ändring i hur informationen lagras på Klockan. Jag får det heller inte att fungera direkt från Funbeat måste gå via TCX. Det funkar däremot att importera på Garmin Connect. Endomondo har samma problem, så Garmin har ändrat något. Efters
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 12:05För mig fungerar det utmärkt att importera direkt till Funbeat.
Är för övrigt jäkligt nöjd med min 110. Det enda som kan störa lite är batteritiden (8 timmar när man gör puls o GPS o hela skiten samtidigt =)) Men det är sällan jag kör så långa pass o så
För mig fungerar det utmärkt att importera direkt till Funbeat.
Är för övrigt jäkligt nöjd med min 110. Det enda som kan störa lite är batteritiden (8 timmar när man gör puls o GPS o hela skiten samtidigt =)) Men det är sällan jag kör så långa pass o så
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:40Hej ! Hur gör du då Björn ? När jag ska försöka så står det plugin not detected, och när jag ska hämta senaste versionen så har jag redan den säger datorn !? Vill ju bara att det ska fungera, det är ju så omständigt att gå via tcx-fil. Tacksam för hjälp !
Hej ! Hur gör du då Björn ? När jag ska försöka så står det plugin not detected, och när jag ska hämta senaste versionen så har jag redan den säger datorn !? Vill ju bara att det ska fungera, det är ju så omständigt att gå via tcx-fil. Tacksam för hjälp !