Quote from Guest on 23 August 2011, 08:54Idag sprang jag 19,4 km och värdena var helt rimliga. Sedan bytte jag till rullskidor och efter drygt 3 km befann jag mig 300 m under marknivå och sträckan jag åkt minskade. Därefter tyckte den att jag var flera tusen meter upp i luften och åkte övernatur
Idag sprang jag 19,4 km och värdena var helt rimliga. Sedan bytte jag till rullskidor och efter drygt 3 km befann jag mig 300 m under marknivå och sträckan jag åkt minskade. Därefter tyckte den att jag var flera tusen meter upp i luften och åkte övernatur
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 09:04Jag kom upp i 142 km/tim med cykel igår...
Testa att ladda in filen en gång till - det kan fungera.
Jag kom upp i 142 km/tim med cykel igår...
Testa att ladda in filen en gång till - det kan fungera.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:46Jag har inte tittat på filen, bara på displayen.
Igår fungerade den för övrigt alldeles utmärkt. Kan felet bero på att jag åkte rullskidor och att handleden fick ta emot stötar när stavarna mötte asfalten?
Har även läst den något relaterade tråden; de
Jag har inte tittat på filen, bara på displayen.
Igår fungerade den för övrigt alldeles utmärkt. Kan felet bero på att jag åkte rullskidor och att handleden fick ta emot stötar när stavarna mötte asfalten?
Har även läst den något relaterade tråden; de
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:56Tror inte på stötarna, snarare någon form av mottagningsstrul.
Tror inte på stötarna, snarare någon form av mottagningsstrul.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:47Igår undrade den om jag verkligen var utomhus och om jag hade förflyttat mig en längre sträcka, sedan fungerade den bra. Idag åkte jag rullskidor igen och det var inga problem. Kan felet berott på att jag delvis täckte min Garmin med tröja/handskar?
Igår undrade den om jag verkligen var utomhus och om jag hade förflyttat mig en längre sträcka, sedan fungerade den bra. Idag åkte jag rullskidor igen och det var inga problem. Kan felet berott på att jag delvis täckte min Garmin med tröja/handskar?