Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihopa!

För ca 3-4 månader köpte jag en garmin forerunner 305, efter att ha läst många, många recensioner om den på nätet. Dom flesta överens om att forerunner 305 är en riktigt bra och prisvärd träningsklocka! Nu har ju jag knappt använt den utan

Tryck snabbt på ON-knappen.
(Överst till vänster)

Det står även i manualen 😉

Shit va dum man känner sig nu 😀 Jag har faktiskt inte läst manualen, brukar aldrig göra det utan är den typen som knappar igenom alla funktioner och lär mig på det viset. Jag har faktiskt knappat och tryckt/hållt inne alla knappar förutom just ON-knappe

Jag brukar inte heller läsa manualer, men just när det gäller Garmin kan jag rekommendera dig att göra det. Du kommer att upptäcka flera funktioner som är snudd på omöjliga att hitta på egen hand.

En klurighet om man råkar slå på belysningen i dagsljus (då det kan synas lite dåligt att den är på) är att den "äter upp" första knapptryckningen för att tända displayen och du ofta behöver trycka en gång till.

Haha, själv var jag tvungen att gå till butiken (Löplabbet) för att få reda på det, efter att jag provat alla knappar (utom just den), vad gör man inte för att slippa läsa manualen ;)?

Hej!
Köpte förra veckan en garmin forerunner 305, men när jag sätter dne på laddning så "hoppar" du ur laddaren, verkar som klackarna på laddaren är för tajta på ngt sätt. Någon mer som varit med om detta?

@Eva

Jag upplevde något liknande. Man får liksom försiktigt passa dit den så sitter den fint. Sätter jag dit den slarvigt fäster den fortfarande inte riktitgigt men jag vande mig fort och upplever det inte som ett problem i dag.

Dock har jag låtit den s