Quote from Guest on 30 January 2011, 17:56Är inne på min andra 405CX. den första byttes ut efter c:a 3 månaders användning på grund av att det fulladdade batteriet var helt urladdat efter 6-8 km löpning. Detta problem var smygande och blev s a s värre o värre under tiden. :@
Min nya 405CX börja
Är inne på min andra 405CX. den första byttes ut efter c:a 3 månaders användning på grund av att det fulladdade batteriet var helt urladdat efter 6-8 km löpning. Detta problem var smygande och blev s a s värre o värre under tiden. :@
Min nya 405CX börja
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 18:06I diskussioner på Garmins forum har jag sett råd att låta klockan gå ett antal fulla upp- och urladdningscykler för att mjukvaran ska lära sig vilken spänning som motsvarar fulladdad resp urladdad. Låt klockan laddas ur så att den stänger av sig själv inn
I diskussioner på Garmins forum har jag sett råd att låta klockan gå ett antal fulla upp- och urladdningscykler för att mjukvaran ska lära sig vilken spänning som motsvarar fulladdad resp urladdad. Låt klockan laddas ur så att den stänger av sig själv inn
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 18:37Tack för svar 🙂
Det är klart att jag skulle kunna låta klockan ladda ur sig helt - det är bara det att jag ogärna drar ut i terrängen med en dåligt laddad klocka.
Jag kan heller inte se vilken laddningsprocent klockan har - utaom då jag sätter den på
Tack för svar 🙂
Det är klart att jag skulle kunna låta klockan ladda ur sig helt - det är bara det att jag ogärna drar ut i terrängen med en dåligt laddad klocka.
Jag kan heller inte se vilken laddningsprocent klockan har - utaom då jag sätter den på
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 19:49Men om du aktiverar ringen (genom att trycka på vilken knapp) och sedan trycker på time/date på ringen så kommer ju batteriprocenten upp.
Jag har också varit med om det (senast idag) men det är som tidigare talare har sagt, det går till sig efter några u
Men om du aktiverar ringen (genom att trycka på vilken knapp) och sedan trycker på time/date på ringen så kommer ju batteriprocenten upp.
Jag har också varit med om det (senast idag) men det är som tidigare talare har sagt, det går till sig efter några u
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 20:01Det går väl lika bra att låta klockan ladda ur sig där hemma?! För att cykla den alltså!
Det går väl lika bra att låta klockan ladda ur sig där hemma?! För att cykla den alltså!
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:53Karin Ö - tack för tipset - den funktionen kände jag inte till
Staffan - den tanken har inte heller slagit mig - men det är självklartnågot som jag skall göra *tar mig för pannan*
fick idag följande svar från Garmins support:
Hej Peter,
Det som kan påv
Karin Ö - tack för tipset - den funktionen kände jag inte till
Staffan - den tanken har inte heller slagit mig - men det är självklartnågot som jag skall göra *tar mig för pannan*
fick idag följande svar från Garmins support:
Hej Peter,
Det som kan påv