Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFormattering i inlägg
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag saknar möjligheten för mer formattering i inläggen, framför allt för länkning. Ett trevligt exempel är reddit.com som använder Markdown, ett intuitivt men kraftfullt sätt att berika sina inlägg.

Jag skulle även uppskatta möjligheten att bättre citera

"Jag skulle även uppskatta möjligheten att bättre citera nån"

Inte svårt alls:
Henrik skrev: "(.....) Jag skulle även uppskatta möjligheten att bättre citera nån (...)"

Se där; du är citerad! 😉

Men jag antar att du menar de där oändliga rutorna som f

Det jobbigaste på "vissa siter" är citaten av citaten. Går även att spåra till nåt som kallas, "bruk av ärthjärna".

Skulle man kunna lösa problemet med just det, skulle jag nog uppskatta funktionen.

Håller absolut med Andreas....det som redan är skrivet är ju redan läst typ.....men vill man så kan man väl säga liksom:"Det där som Andreas sa om att citera citat....de skulle jag vilja invända emot därför att........." Skulle vara skitaskönt att slippa

På andra forum brukar det vara en knapp direkt i en persons inlägg. Om man klickar på svara i inlägget som finns så syns det vilket inlägg man svarar på.

Då är inte citeringen lika noga. Är det nån som förstår vad jag menar?

Stina: ingen dum idé. Vidare kan puls.se:s nämnas som föredömme med sin träd-struktur.

Ja det saknar jag. Att få trädstrukturen så det syns lite mer tydligt om man svarat på ursprungsinlägget eller nåt sidospår...

Alla inlägg brukar spåra ur till sist. Det är bara att hoppas att trådskaparen hunnit få svar innan det urartar helt.

gun: det brukar bli så. Men med trådade konversationer kan man enkelt stänga den del som man inte är intresserad av och fortsätta läsa resten.

Det är inget svårt att bygga ett system som visar trådarna både i trädstruktur och med dagens platta form. Högt

Gun, avsaknaden av respekt här är pga anarki råder då inga moderatorer finns.

12