Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

4 veckor innan Lidingöloppet (och 2 innan Stockholm halvmaraton) finns nu chansen att hänga med och slipa formen.

Vi möts på Lidingövallen kl 11 lördagen den 31 augusti, mitt emellan de två fotbollsplaner som finns där. Kolla på hitta.se så förstår de s

Hänger gärna med bara jag hittar dit men det skall nog gå:-)
kör hårt tills dess//Tommy

På sl.se kan jag se att åtminstone buss 203, 211 och 212 går från Ropsten och stannar precis utanför Lidingövallen. Hållplatsen heter just Lidingövallen och bussen tar knappt 10 min.

Jag planerar komma och hoppas orka 2 varv. Vilken tid skall det ätas pizza?

God kväll gott folk! Inför lördag kommer här bra tider att veta. (Prognosen är att ca 15 st dyker upp.)

10.39 - Jag och några jag känner kommer ta buss 212 från Ropsten mot Björnbo, om kollektivtrafiken inte strular för mycket. Vi hoppar av vid hållplats

Fick precis höra att jag har ett annat åtagande kl 10:00. Oklart om jag hinner i tid men skall försöka.

Om du vet hur lång tid "din" grupp tar på sig att springa 10 km så kan du ju ganska enkelt hugga tag i den när dom varvar:)

Just det eller så springer jag ifatt en långsammare grupp. Det löser sig, jag tror jag kommer loss.