Quote from Guest on 18 August 2013, 17:084 veckor innan Lidingöloppet (och 2 innan Stockholm halvmaraton) finns nu chansen att hänga med och slipa formen.
Vi möts på Lidingövallen kl 11 lördagen den 31 augusti, mitt emellan de två fotbollsplaner som finns där. Kolla på hitta.se så förstår de s
4 veckor innan Lidingöloppet (och 2 innan Stockholm halvmaraton) finns nu chansen att hänga med och slipa formen.
Vi möts på Lidingövallen kl 11 lördagen den 31 augusti, mitt emellan de två fotbollsplaner som finns där. Kolla på hitta.se så förstår de s
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:18Hänger gärna med bara jag hittar dit men det skall nog gå:-)
kör hårt tills dess//Tommy
Hänger gärna med bara jag hittar dit men det skall nog gå:-)
kör hårt tills dess//Tommy
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:26På sl.se kan jag se att åtminstone buss 203, 211 och 212 går från Ropsten och stannar precis utanför Lidingövallen. Hållplatsen heter just Lidingövallen och bussen tar knappt 10 min.
På sl.se kan jag se att åtminstone buss 203, 211 och 212 går från Ropsten och stannar precis utanför Lidingövallen. Hållplatsen heter just Lidingövallen och bussen tar knappt 10 min.
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 15:41Jag planerar komma och hoppas orka 2 varv. Vilken tid skall det ätas pizza?
Jag planerar komma och hoppas orka 2 varv. Vilken tid skall det ätas pizza?
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 21:21God kväll gott folk! Inför lördag kommer här bra tider att veta. (Prognosen är att ca 15 st dyker upp.)
10.39 - Jag och några jag känner kommer ta buss 212 från Ropsten mot Björnbo, om kollektivtrafiken inte strular för mycket. Vi hoppar av vid hållplats
God kväll gott folk! Inför lördag kommer här bra tider att veta. (Prognosen är att ca 15 st dyker upp.)
10.39 - Jag och några jag känner kommer ta buss 212 från Ropsten mot Björnbo, om kollektivtrafiken inte strular för mycket. Vi hoppar av vid hållplats
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 13:39Fick precis höra att jag har ett annat åtagande kl 10:00. Oklart om jag hinner i tid men skall försöka.
Fick precis höra att jag har ett annat åtagande kl 10:00. Oklart om jag hinner i tid men skall försöka.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 15:38Om du vet hur lång tid "din" grupp tar på sig att springa 10 km så kan du ju ganska enkelt hugga tag i den när dom varvar:)
Om du vet hur lång tid "din" grupp tar på sig att springa 10 km så kan du ju ganska enkelt hugga tag i den när dom varvar:)
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 17:08Just det eller så springer jag ifatt en långsammare grupp. Det löser sig, jag tror jag kommer loss.
Just det eller så springer jag ifatt en långsammare grupp. Det löser sig, jag tror jag kommer loss.