Quote from Guest on 15 December 2011, 19:50Det är fortfarande dålig kontrast på funbeat, framför allt på "Mina olästa diskussioner" där man har blå text på blå bakgrund. Kommer det att göras några förbättringar där?
Även i vanliga trådar med olästa inlägg gör den grå bakgrunden det betydligt jobb
Det är fortfarande dålig kontrast på funbeat, framför allt på "Mina olästa diskussioner" där man har blå text på blå bakgrund. Kommer det att göras några förbättringar där?
Även i vanliga trådar med olästa inlägg gör den grå bakgrunden det betydligt jobb
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 20:00Sorry Staffan.....det är din dator...!
Sorry Staffan.....det är din dator...!
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 21:20Nja.
Nja.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 21:45Här finns en lösning.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087346&PageNumber=9
Här finns en lösning.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087346&PageNumber=9
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 22:09Håller med, för låg kontrast. Känns som "snyggt" utseende före god funktion.
Håller med, för låg kontrast. Känns som "snyggt" utseende före god funktion.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 22:22Daniels lösning som man hittar i den tråd som Conny länkar till löser verkligen problemet. Jag använder det och VIPS! så har jag gul bakgrund på olästa inlägg igen och betydligt bättre kontrast generellt. (t+)
Daniels lösning som man hittar i den tråd som Conny länkar till löser verkligen problemet. Jag använder det och VIPS! så har jag gul bakgrund på olästa inlägg igen och betydligt bättre kontrast generellt. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 18:30Den lösningen har inte effekt på "mina olästa diskussioner" som är stället där kontrasten är som sämst. För olästa inlägg fungerar den däremot utmärkt.
Nej, det är inte min skärm som är problemet. Möjligtvis mina ögon - men ska inte funbeat vara så bra s
Den lösningen har inte effekt på "mina olästa diskussioner" som är stället där kontrasten är som sämst. För olästa inlägg fungerar den däremot utmärkt.
Nej, det är inte min skärm som är problemet. Möjligtvis mina ögon - men ska inte funbeat vara så bra s