Quote from Guest on 20 December 2013, 14:32Sykkelsiden ser mer ut som en tevlings-kalender, en som diskus for sykkel.
Det er lenge siden jeg logget trening her, etter at jeg gikk over til Strava.
Og diskusjonsforumet er bare rot med blanding av tevlinger.Jeg tror jeg takker for meg.????????
Sykkelsiden ser mer ut som en tevlings-kalender, en som diskus for sykkel.
Det er lenge siden jeg logget trening her, etter at jeg gikk over til Strava.
Og diskusjonsforumet er bare rot med blanding av tevlinger.
Jeg tror jeg takker for meg.????????
Quote from Sandra Näslund on 20 December 2013, 14:42NP har en poäng där...
Såg att någon hade lagt in "Finska inomhusmästerskapen (2014)" - dock inte i cykel.
Mycket sållande blir det för att hitta kornen.
Kan man på något sätt sortera bort diverse oväsentligheter och ha kvar motionslopp-cykel.
NP har en poäng där...
Såg att någon hade lagt in "Finska inomhusmästerskapen (2014)" - dock inte i cykel.
Mycket sållande blir det för att hitta kornen.
Kan man på något sätt sortera bort diverse oväsentligheter och ha kvar motionslopp-cykel.
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 14:48Man kanske kan dela upp det i två forum, som löpning har gjort.
En för diskussioner och en för tävlingar och lopp.Uppdelningen gjorde att diskussionsdelen på löpning blev betydligt bättre.
Man kanske kan dela upp det i två forum, som löpning har gjort.
En för diskussioner och en för tävlingar och lopp.
Uppdelningen gjorde att diskussionsdelen på löpning blev betydligt bättre.
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 17:09Vi kanske har pratat klart.
Vi kanske har pratat klart.
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 19:47Jag håller med. N.P.N.G. ... vad heter du på Strava? Eller vill du vara för dig själv där? Jag heter som här: dlridings
Jag håller med. N.P.N.G. ... vad heter du på Strava? Eller vill du vara för dig själv där? Jag heter som här: dlridings
Quote from Sandra Näslund on 20 December 2013, 19:48Pratat klart?
Pratat klart?
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 20:26Daniel : du har bra med kilometer ser jeg. ???? Jeg har lagt deg til som" følger" ????
Daniel : du har bra med kilometer ser jeg. ???? Jeg har lagt deg til som" følger" ????
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 20:39Och du har väldigt bra med höjdmeter ... 🙂
Och du har väldigt bra med höjdmeter ... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 12:58Det är väl inget större problem antalet tävlingar i cykelforumet, däremot är det för få nya och långa trådar.
Det är väl inget större problem antalet tävlingar i cykelforumet, däremot är det för få nya och långa trådar.
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 14:15Det är, tror jag, oftast så på vintern.
Det är, tror jag, oftast så på vintern.