Quote from Guest on 19 April 2010, 20:15Har kollat igenom gamla inlägg utan resultat.
Häromdagen upptäckte jag att displayen på min klocka inte är helt ok.
Först försvann en pixelrad ett par sekunder, ytterligare ett par sekunder senare slocknade klockan helt och hållet. Ett par timmar senare
Har kollat igenom gamla inlägg utan resultat.
Häromdagen upptäckte jag att displayen på min klocka inte är helt ok.
Först försvann en pixelrad ett par sekunder, ytterligare ett par sekunder senare slocknade klockan helt och hållet. Ett par timmar senare
Quote from Camilla Höög on 19 April 2010, 20:25Ingen aning vad det kan vara, men mitt förslag är att testa en hårdreset. Håll in mode och tryck sedan in power.
Obs: All data i klockan rensas och du måste även ställa in dina personliga inställningar igen.
Ingen aning vad det kan vara, men mitt förslag är att testa en hårdreset. Håll in mode och tryck sedan in power.
Obs: All data i klockan rensas och du måste även ställa in dina personliga inställningar igen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:30nope, funkar inte, skärmen funkade i 1 sekund, sen la den av igen :(-
nope, funkar inte, skärmen funkade i 1 sekund, sen la den av igen :(-
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:09Har du garanti så låter det som ett fall för Garmins support.
Har du garanti så låter det som ett fall för Garmins support.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:42För någon som kanske har liknande problem.
Lämnade in klockan för garantiservice, 2 veckor senare fick jag en ny. Snyggt jobbat Garmin
För någon som kanske har liknande problem.
Lämnade in klockan för garantiservice, 2 veckor senare fick jag en ny. Snyggt jobbat Garmin