Quote from Guest on 10 November 2009, 11:43är det ngn som har haft problem med att viss information i displayen försvinner? helt plötsligt ser jag inte menyraderna som historik, inställningar etc men jag ser alla värden när jag kör ett träningspass, mkt märkligt! ngn som känner igen detta och lyck
är det ngn som har haft problem med att viss information i displayen försvinner? helt plötsligt ser jag inte menyraderna som historik, inställningar etc men jag ser alla värden när jag kör ett träningspass, mkt märkligt! ngn som känner igen detta och lyck
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 11:53har du testat att nollställa klockan?
de finns två möjligheter. totalomstart och en som bara stänger av den om den låser sig
har du testat att nollställa klockan?
de finns två möjligheter. totalomstart och en som bara stänger av den om den låser sig
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 19:45japp, testat att nollställa X antal gånger men utan resultat!! kontaktat garmin idag utan vettigt enkelt svar så det blir att skicka in den för service, trodde den skulle funka mer än 3 veckor :@
tack ändå!
japp, testat att nollställa X antal gånger men utan resultat!! kontaktat garmin idag utan vettigt enkelt svar så det blir att skicka in den för service, trodde den skulle funka mer än 3 veckor :@
tack ändå!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 20:49trist! hoppas du får tillbaka den fort som tusan.
trist! hoppas du får tillbaka den fort som tusan.
Quote from j sollerman on 10 November 2009, 21:38Verkar inte som de är en höjdarklocka... Hoppas du får ut en ny.
Verkar inte som de är en höjdarklocka... Hoppas du får ut en ny.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:17jag räknar inte med nåt annat än att de löser detta, ELLER skickar en ny :-), synd att det skall krångla, leksaker när man tränar är ju alltid kul!!
tur att garantin fortfarande gäller för den är ju ändå över 3 veckor haha!!!
jag räknar inte med nåt annat än att de löser detta, ELLER skickar en ny :-), synd att det skall krångla, leksaker när man tränar är ju alltid kul!!
tur att garantin fortfarande gäller för den är ju ändå över 3 veckor haha!!!
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:28så är den back on track, visade sig vara ett inte helt obekant fel i mjukvaran som efter expert konsultation var snabbt åtgärdat, nu är det bara att köra 🙂
så är den back on track, visade sig vara ett inte helt obekant fel i mjukvaran som efter expert konsultation var snabbt åtgärdat, nu är det bara att köra 🙂