Quote from Guest on 30 March 2010, 11:39Hej,
Har hittat en cykel som jag är lite sugen på. Är bianchi c2c storlek51.
Om jag utgår ifrån Bruses sadelskola så skall jag ha storlek 51,48 🙂 frågan är ju nu om jag skall gå på en 51 eller 52, har tänkt att montera tempobåge på för lite triathlon, m
Hej,
Har hittat en cykel som jag är lite sugen på. Är bianchi c2c storlek51.
Om jag utgår ifrån Bruses sadelskola så skall jag ha storlek 51,48 🙂 frågan är ju nu om jag skall gå på en 51 eller 52, har tänkt att montera tempobåge på för lite triathlon, m
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:49En halvcentimeter på ramstorleken spelar ingen roll. De finns justeringsmöjligheter (styrstam, till exempel) som kan jämna ut så små skillnader.
Kunde jag välja och hamnade mittemellan två storlekar, skulle jag ta den mindre. Men det kan ha att göra med
En halvcentimeter på ramstorleken spelar ingen roll. De finns justeringsmöjligheter (styrstam, till exempel) som kan jämna ut så små skillnader.
Kunde jag välja och hamnade mittemellan två storlekar, skulle jag ta den mindre. Men det kan ha att göra med
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 15:27Ja, hellre lite mindre än lite för stor. Ger skön känsla i spurtsituation att kunna kränga runt en liten ram.
Ja, hellre lite mindre än lite för stor. Ger skön känsla i spurtsituation att kunna kränga runt en liten ram.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 23:26..och du har jämfört med måtten för ramgeometrin på C2C:n och inte bara de angivna storlekarna väl?
..och du har jämfört med måtten för ramgeometrin på C2C:n och inte bara de angivna storlekarna väl?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:22Tack för era svar!
Tack för era svar!