Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla glada träningsmänniskor!
Jag är ny här på "Funbeat" och har en fråga gällande var man hittar "Topplista" på topp 20 på samtliga medlemmar inom en viss kategori.

På startsidan (www.funbeat.se) innan man loggar in sig så hittar man medlemarnas sen

Vad jag vet så går det bara om du hittar en sådan länk eller skapar en själv.

Metod 1:
Ibland reggar jag ett pass av den typen som jag önskar titta på så jag får en länk som leder dit.

Metod 2:
Ta upp sidan för registrera träning. Titta på html-koden oc

Tack Anders!
Genom ditt tips hittade jag en smidigare väg.
Om man väljer att exponera boxen "min senaste träning" på "min startsida" så kan man enkelt bara klicka på någon av kategorierna på "min senaste träning" så kommer man till den önskade topplistan.

Gör det du tycker är kul och som tar dig närmare ditt mål. Om du vill syssla med löpning, men tycker det är tråkigt så kanske orientering är ett alternativ för det tar fokus från själva löpningen.
Annars så finns ju cykling både landsväg och MTB, inlines,

Jag får försöka hitta något som passar mig gällande konditionen..

Lycka till med tävlingen.

/S

Tackar, nervöst att ställa upp i en tävling för en ny sport, men det blir tokroligt. Campa uppe i Dalsland dagarna innan. Paddla och cykla runt. Avsluta med 55 km paddling.

Titta gärna på multisport. Den ultimata sporten, dvs. få göra alla tänkbara sport

Om du lägger in t ex löpning som träning,ser du det på den sidan där du har kompistopplista och ser din och dina kompisars träning.Om du trycker på ordet LÖPNING kommer topplistan!!

Olala 55 km paddling som avslutning, då måste man vara rätt så tränad.
Jag skulle nog dö efter 1 km.. hehe.

Du får berätta hur det har gått sen.

/S
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Fredr