Quote from Guest on 27 September 2010, 00:36Kör i dag min cykeldator Garmin Edge 500 tillsammans Garmins training center (den webbaserade varianten) och är väl sisådär nöjd.
Jag saknar möjligheten till att sätta upp bra mål och att ta ut olika typer av rapporter, bland annat för att jämföra olika
Kör i dag min cykeldator Garmin Edge 500 tillsammans Garmins training center (den webbaserade varianten) och är väl sisådär nöjd.
Jag saknar möjligheten till att sätta upp bra mål och att ta ut olika typer av rapporter, bland annat för att jämföra olika
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 00:46Hej!
Jag använder mig av Sporttracks för min träningsuppföljning. Vet inte om detta ger de statistikmöjligheter som du är ute efter, men det är åtminstone betydligt bättre än Garmin training center. Jag har inte uppdaterat Sporttracks på sistone, så jag
Hej!
Jag använder mig av Sporttracks för min träningsuppföljning. Vet inte om detta ger de statistikmöjligheter som du är ute efter, men det är åtminstone betydligt bättre än Garmin training center. Jag har inte uppdaterat Sporttracks på sistone, så jag
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 06:38Jan: Vid exporten, är det träningspass för träningspass som gäller; eller går det att köra allt som finns och exportera detta direkt?
Som jag förstår det blir det ändå så att du måste initiera en separat import för varje program/applikation du vill impor
Jan: Vid exporten, är det träningspass för träningspass som gäller; eller går det att köra allt som finns och exportera detta direkt?
Som jag förstår det blir det ändå så att du måste initiera en separat import för varje program/applikation du vill impor