Quote from Guest on 16 May 2009, 13:15Hej,
Någon som har svar på dessa frågor?
1 Går det att skapa mål som har en glidande tidsperiod? Alltså tex summa kilometer löpning de senaste 30 dagarna? Jag har inte hittat någon sådan möjlighet.
2 Går det att lägga till en löprunda utan att rita en
Hej,
Någon som har svar på dessa frågor?
1 Går det att skapa mål som har en glidande tidsperiod? Alltså tex summa kilometer löpning de senaste 30 dagarna? Jag har inte hittat någon sådan möjlighet.
2 Går det att lägga till en löprunda utan att rita en
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 13:251) Man kan sätta ett mål att man ska uppnå ett visst antal kilometer och ett måldatum (eller ett tidsspann då alltså) som du ska göra det på. Mätaren blir då grön när du uppnår rätt antal kilometer. Problemet med den sortens målsättning har iaf varit för
1) Man kan sätta ett mål att man ska uppnå ett visst antal kilometer och ett måldatum (eller ett tidsspann då alltså) som du ska göra det på. Mätaren blir då grön när du uppnår rätt antal kilometer. Problemet med den sortens målsättning har iaf varit för
Quote from Bjarne Lewin on 16 May 2009, 15:47Du kan lägga till rundan som runda och sen när du tränar den kan du ändra sträckan så den blir rätt.
Du kan lägga till rundan som runda och sen när du tränar den kan du ändra sträckan så den blir rätt.
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 16:59Tack för tipsen! Jag testar.
Tack för tipsen! Jag testar.