Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu har jag kollat runt och testat lite grejer och inte hittat svar på allt och har tankar om saker. Jag forsökte hitta gamla trådar som täcker i stället för att starta nya men detta undrar jag:

- Hur använder man bilder och text och HTML osv i forum/Grup

- Hur använder man bilder och text och HTML osv i forum/Grupper/Diskussioner.
Lägg till en bild i inlägget genom att skriva BILD : följt av bildens adress fast utan mellanslag mellan kolon och adress. BLID:www.bildadress.se/bildensnamn.jpg

-Finns det en

- Kan man be att få sina diskussioner raderade, eller ens sina egna inlägg. Inte för att man skäms för det man skrivit kanske men för att forumet ska slippa ha så många trådar, och vad gäller där. Städas det något ?

Svar:
Alla trådar ligger kvar. Om man

Det finns inga mer avancerade funktioner för att utforma sina inlägg än smileys och bilder. Du ser allt du kan använda till höger om rutan när du skriver inlägg.

Hallå där på sig KJ.! Hur myche har du tagit tag i den här foten å den där tån?
Är dom igenomgjorda vad gäller all läkekonst valörer eller har du fuskat lite där?
Fotterapi eller akupunktur. Gå till botten av problemet.Om inte GÖR DET:

Tack för svar jag återkommer med flera frågor.

Foten ? Well...måste nog operation till där då brosken (stortån) är utsliten...typ. Minns inte termen just nu.

Artros?

Shyrre KJ.kör valören å så blir du nog en tung kille i löparspåret.(Typ lätt å snabb då)?!

Jag har en fråga som jag ställer här i st f att starta en ny tråd:

Kan man få se vilka forum man har skrivit i omvänd tidsordning, dvs de senaste först? Om inte, så önskar jag mig det. 🙂

En lista med alla diskussioner man gjort inlägg i finns inte, men det önskar jag mig gärna också.

12