Quote from Guest on 26 April 2010, 19:19Läste just genom tävlingsreglerna på triathlonförbundets hemsida
Bland annat så står det att det är "förbjudet att krypa".
Jaha....... äh..... vaddå krypa?Jag tänkte ställa upp i mitt första triathlonlopp i sommar, motionssprinten. Jag har länge funder
Läste just genom tävlingsreglerna på triathlonförbundets hemsida
Bland annat så står det att det är "förbjudet att krypa".
Jaha....... äh..... vaddå krypa?
Jag tänkte ställa upp i mitt första triathlonlopp i sommar, motionssprinten. Jag har länge funder
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:29Du får gå eller stå still inga problem. Det är maxtiden som sätter gränsen...krypa är nog mera extremfall som utmattning eller liknande.
Du får gå eller stå still inga problem. Det är maxtiden som sätter gränsen...krypa är nog mera extremfall som utmattning eller liknande.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:40De vill inte se mer sånt här....
http://www.youtube.com/watch?v=MTn1v5TGK_wEdit: De vill alltså ha en regel så att de kan lyfta folk av banan när kroppen givit upp men hjärnan vill fortsätta.
De vill inte se mer sånt här....
Edit: De vill alltså ha en regel så att de kan lyfta folk av banan när kroppen givit upp men hjärnan vill fortsätta.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:48Åh fy f*n 🙁
Åh fy f*n 🙁
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:24Vad är maxtiden på ett motionssprint då?
Vad är maxtiden på ett motionssprint då?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:33Körde de på LCHF?
Körde de på LCHF?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:46förmodligen inte då hade bränslet inte tagit slut..
ang, tider kolla inbjudan/pm till tävlingen eller fråga dom.
förmodligen inte då hade bränslet inte tagit slut..
ang, tider kolla inbjudan/pm till tävlingen eller fråga dom.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:54Serveras det rapsolja under loppen?
Serveras det rapsolja under loppen?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:27Jeg tipper at "krypning" er den svenske oversettelsen av drafting. Å drafte er å sykle mindre enn meter bak den framfor. Det er også spesielle regler om hvordan komme seg forbi, og dermed også om å slippe forbi.
Om du blir straffet etter reglene om draf
Jeg tipper at "krypning" er den svenske oversettelsen av drafting. Å drafte er å sykle mindre enn meter bak den framfor. Det er også spesielle regler om hvordan komme seg forbi, og dermed også om å slippe forbi.
Om du blir straffet etter reglene om draf
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:31Nej Stian, titta 2 minuter in i Youtube filmen och du ser vad vi menar med krypning.
Nej Stian, titta 2 minuter in i Youtube filmen och du ser vad vi menar med krypning.