Quote from Guest on 18 December 2011, 20:23Hej!
Jag startade en sluten grupp för mitt jobb här om dagen och jag har haft lite problem med administreringen av den. Jag har lagt in ett gruppmål att träna tbå ggr per vecka, men de andra medlemmarna kan inte se målet. Hur ska jag göra för att det sk
Hej!
Jag startade en sluten grupp för mitt jobb här om dagen och jag har haft lite problem med administreringen av den. Jag har lagt in ett gruppmål att träna tbå ggr per vecka, men de andra medlemmarna kan inte se målet. Hur ska jag göra för att det sk
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 20:33Som jag har uppfattat det så syns bara träningen av de personer som visar sin träning för alla i topplistor även om gruppen är sluten.
Fattar inte varför inte de övriga i gruppen kan se målet.
Som jag har uppfattat det så syns bara träningen av de personer som visar sin träning för alla i topplistor även om gruppen är sluten.
Fattar inte varför inte de övriga i gruppen kan se målet.
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 23:14Hej
Att inte alla ser målen hade jag problem med i början och mailade Olle och fick hjälp med det. Det var någon bugg som stökade.
När det gäller att man inte kommer med på Topplistan med sina regade träningar låter lurigt.Ser två möjliga fel:
1 Att ma
Hej
Att inte alla ser målen hade jag problem med i början och mailade Olle och fick hjälp med det. Det var någon bugg som stökade.
När det gäller att man inte kommer med på Topplistan med sina regade träningar låter lurigt.Ser två möjliga fel:
1 Att ma
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 07:53Tack för era svar! 🙂 Jag ska kolla så att de inte döljer sin träning!
Mvh
Maria
Tack för era svar! 🙂 Jag ska kolla så att de inte döljer sin träning!
Mvh
Maria