Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Vet inte om detta är rätt plats för denna fråga...

Jag har inte alltid full koll på vad de olika träningsformerna står för, kan man kolla det någonstans?

Till exempel löpning kontra löpning långt...? Brukar "regga" alla runder på löpning.

Det är väl lite utefter vad man själv känner. Vill man särskilja på Långlopp och "Vanlig" löpning så kanske man använder dem två.
SOm att jag registrerar alla mina promenader som Gång/Promenad, oavsett om det är rask takt eller slött. De sköter jag i kom

Jag tycker att det finns lite väl många olika som jag tolar som samma sak. Cykling t.ex,,,,finns hur många som helst. Kan inte alla heta cukling och så sköter man resten i kommentarer eller i de avancerade inställningarna där man väl kan skriva in intensi

men det är ju oviktigt om det räknas som distans för dig eller inte. Man registrerar ju träning för sig själv och för den som bara cyklar och gör det seriöst behöver förmodligen fler träningstyper.

Ja fast vissa jämför sig ju också med andra,,,i grupper och så. Men detta är ju inget jätteproblem så det spelar ju ingen större roll. Jag skriver cykling och sedan en kommentar. Använder inte de avancerade funktionerna heller. Men för mig känns det lite

jo det är ju sant att det kan vara ett problem vid jämförelse. Men jag gissar på att Olle itne suttit och hittat på allt utan anledning utan det är nog han som velat ha det eller folk som bett om det helt enkelt, så förmodligen används de av någon. Däremo

Ja jag tror att de olika träningsformerna var efterfrågade i början för att särskilja vad man tränade för något. För att man inte skulle jämföra den som cyklade intensivt med den soom tog en söndagstur med gfamiljen typ 🙂
Men nu när de avancerade inställ