Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mitt namn är Pontus Lindberg och är 28 år. Jag hade av mitt främre korsband på vänster i knä i samband med en uppvisning i kampsport i mars 2010. Jag har inte opererat korsbandet dvs lever utan korsband. Kanske att jag opererar det i framtiden men har int

Hej Pontus,

Trevligt att höra att det funkar för dig och du har hittat vägar runt skadan!

Själv så opererades jag för sjätte gången i tisdags; nytt främre korsband (gjorde min första korsbandsoperation 2000, samma knä) och korrigerat en skada på bakre

Hej!
Jag är 54 år och främre korsbandet gick av i samband med slalomåkning i mars månad. Undrar mycket över sjukvård och rehab i samband med detta. Tack vare att jag är rätt vältränad har jag (min egen uppfattning) hämtat mig rätt bra, mycket återstår för

Hej,

Tråkigt att höra att det gick så olyckligt!

Ger mig på att försöka på att svara dina frågor men först och främst så bör det nämnas att det är mkt individuellt och en knäskada är sällan den andra lik.

"Skulle gärna vilja veta från er som opererats

Hej igen!
Tack Skye för ditt svar, beklagar att jag missade att se ditt svar tills nu. Livet just nu är mest jobb och träning :-). Tack för tips och tankar, det behövs när man inte vet något om vad som gäller.

Återkommer gärna med frågor vartefter det b

tjena är 16 år och drog av främre korsband i vänster knä i april 2014. opererade mig i september och har nu rehabat i cirka 3månader och siktar på att de är 3 månader kvar tills jag kan lira innebandy igen.