Quote from Guest on 8 September 2005, 08:52Efter ett dygn har medlemsantalet ökat från noll till fem personer och vi räknar kallt med att antalet kommer att öka.
Tyvärr har vi redan drabbats av vårt första avhopp. Vad detta beror på vill vi inte gå djupare in på men vi i ledningen för Training på
Efter ett dygn har medlemsantalet ökat från noll till fem personer och vi räknar kallt med att antalet kommer att öka.
Tyvärr har vi redan drabbats av vårt första avhopp. Vad detta beror på vill vi inte gå djupare in på men vi i ledningen för Training på
Quote from Henrik Gränsmark on 8 September 2005, 09:02Jag tycker att klubbledningen har gjort ett strålande arbete med marknadsföring och PR för denna enastående institution (ja, jag tycker nog att det är dags att kalla det så) och att resultatet talar för sig självt. Givetvis kommer vi att fortsätta öka lik
Jag tycker att klubbledningen har gjort ett strålande arbete med marknadsföring och PR för denna enastående institution (ja, jag tycker nog att det är dags att kalla det så) och att resultatet talar för sig självt. Givetvis kommer vi att fortsätta öka lik
Quote from Johanna Lensell on 9 September 2005, 15:56Avhopp sker och om några journalister ställer obekväma frågor om detta så tycker jag vi säger "inga kommentarer". Sedan trycker vi ner upproret och "övertalar" avhopparen med gamla hederliga ryska metoder.
Känns förresten mycket bra att vara del av denn
Avhopp sker och om några journalister ställer obekväma frågor om detta så tycker jag vi säger "inga kommentarer". Sedan trycker vi ner upproret och "övertalar" avhopparen med gamla hederliga ryska metoder.
Känns förresten mycket bra att vara del av denn
Quote from Fredric Lagerström on 10 September 2005, 20:54Värvat nu medlem idag, Louise. Hon fick helt enkelt ett erbjudande hon inte kunde motstå. Ev avhoppare kan få vila, såsom fiskarna,
på havets botten. Vila sig i form - sas.
Värvat nu medlem idag, Louise. Hon fick helt enkelt ett erbjudande hon inte kunde motstå. Ev avhoppare kan få vila, såsom fiskarna,
på havets botten. Vila sig i form - sas.