Quote from Guest on 28 April 2009, 20:46Hej på er alla.
Ja då hade jag fått hem den ram som jag ska låna av min så förträffligt snälla bror. Han är snäll han.
Den ramen som jag ska köra på ett litet tag. Bara tills polis, försäkringsbolag mm. är klara med sitt. Polisen trodde att det skulle t
Hej på er alla.
Ja då hade jag fått hem den ram som jag ska låna av min så förträffligt snälla bror. Han är snäll han.
Den ramen som jag ska köra på ett litet tag. Bara tills polis, försäkringsbolag mm. är klara med sitt. Polisen trodde att det skulle t
Quote from Bengt Askerfelt on 28 April 2009, 20:56Livsfarligt! Kanske har de hockeyskydd till utförsäljning nu när hockeysäsongen börjar lida mot ditt slut? Det blir visserligen lite bylsigt under tighta cykelkläder men jag tycker det är dags att du börjar skydda dig lite nu.
Stor kram!
Livsfarligt! Kanske har de hockeyskydd till utförsäljning nu när hockeysäsongen börjar lida mot ditt slut? Det blir visserligen lite bylsigt under tighta cykelkläder men jag tycker det är dags att du börjar skydda dig lite nu.
Stor kram!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:56Men du kommer att se ut som ett proffs när du kör runt med nätet över plåstret! Snyggt!
Men du kommer att se ut som ett proffs när du kör runt med nätet över plåstret! Snyggt!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:24Men snälla P!
Vad är det med dig och cyklar? Inte riktigt vänner?
Den här får du nog sätta munkorg på!
Men snälla P!
Vad är det med dig och cyklar? Inte riktigt vänner?
Den här får du nog sätta munkorg på!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:40Schack är en lugn sport har jag hört! 😉
Bara invänta den tredje olyckan nu då, kommer väl i klumpar om 3. Kom igen P, härligt att du kämpar på!!
Schack är en lugn sport har jag hört! 😉
Bara invänta den tredje olyckan nu då, kommer väl i klumpar om 3. Kom igen P, härligt att du kämpar på!!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 08:53Hej på er.
Ja vad är det med mig och cyklar kan man undra. Har inte kraschat sedan början på 90 talet. Då en flaggvakt fick för sig att vinka fram en bil. Å där satt jag som en liten humla i högersidan på bilen, smack bara.
Men nu ska jag sätta ihop cyk
Hej på er.
Ja vad är det med mig och cyklar kan man undra. Har inte kraschat sedan början på 90 talet. Då en flaggvakt fick för sig att vinka fram en bil. Å där satt jag som en liten humla i högersidan på bilen, smack bara.
Men nu ska jag sätta ihop cyk
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:45När du skriver sådär talande om såret så måste du ju även visa en bild på det förstår du väl.
Jag fnissade rätt mycket åt läkarens kommentar 😛
När du skriver sådär talande om såret så måste du ju även visa en bild på det förstår du väl.
Jag fnissade rätt mycket åt läkarens kommentar 😛
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:57Hej på er alla
Ja för att se bilder på eländet så gå in här.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=5942&BlogItem=18655
Och för att se på en skönhet så gå in här.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.
Hej på er alla
Ja för att se bilder på eländet så gå in här.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=5942&BlogItem=18655
Och för att se på en skönhet så gå in här.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 14:15Vilken oflyt du verkar ha. Hoppas allt går bra med dig framöver. Men måste du vila från cyklingen pga armen eller skadade du dig mera när du vurpade tidigare?
När jag får ofrivilliga viloperioder så brukar jag använda tiden till att tänka igenom det ena
Vilken oflyt du verkar ha. Hoppas allt går bra med dig framöver. Men måste du vila från cyklingen pga armen eller skadade du dig mera när du vurpade tidigare?
När jag får ofrivilliga viloperioder så brukar jag använda tiden till att tänka igenom det ena