Quote from Guest on 4 May 2010, 15:14Hej, jag har haft en Garmin 305 i nästan ett år nu, den har varit den perfekta personliga tränaren för mig. Men nu har jag tappat bort den i en skog utanför Finspång, och jag har gett upp hoppet om att få tillbaka den. Det känns tufft att inte ha någon kl
Hej, jag har haft en Garmin 305 i nästan ett år nu, den har varit den perfekta personliga tränaren för mig. Men nu har jag tappat bort den i en skog utanför Finspång, och jag har gett upp hoppet om att få tillbaka den. Det känns tufft att inte ha någon kl
Quote from Camilla Höög on 4 May 2010, 15:244) Med en ny 305:a så ligger batteritiden på ca 12 timmar och efter 3 år så ligger den på cirka 8 timmar. Så det beror på hur du hanterat din klocka. Enklast är att du lägger den i fönstret hemma och startar ett pass. När du ser att skärmen är släckt så l
4) Med en ny 305:a så ligger batteritiden på ca 12 timmar och efter 3 år så ligger den på cirka 8 timmar. Så det beror på hur du hanterat din klocka. Enklast är att du lägger den i fönstret hemma och startar ett pass. När du ser att skärmen är släckt så l
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 11:332) jag har mest använt vibrationen som distansvarnare, och då börjar den vibrera exakt då t.ex. 1 km passeras.
3) jag har smala handleder, även för att vara tjej, och jag tycker att 310 xt sitter bra
2) jag har mest använt vibrationen som distansvarnare, och då börjar den vibrera exakt då t.ex. 1 km passeras.
3) jag har smala handleder, även för att vara tjej, och jag tycker att 310 xt sitter bra