Quote from Guest on 12 March 2010, 14:38Fick precis min nya FR305. Lite frågor:
* Kan man få upp pulsvärdet i större siffror? Lite väl smått uppe i högra hörnet tycker jag.
* Svårhanterliga knappar. Blir knapparna mer lätttryckta med tiden? Knep för att trycka in dem? Naglar? Skadar det knapp
Fick precis min nya FR305. Lite frågor:
* Kan man få upp pulsvärdet i större siffror? Lite väl smått uppe i högra hörnet tycker jag.
* Svårhanterliga knappar. Blir knapparna mer lätttryckta med tiden? Knep för att trycka in dem? Naglar? Skadar det knapp
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 14:48Du kan välja hur många fält som ska visas för varje sport, jag föredrar fyra men om du t.ex. väljer 3 så blir ett av dom väldigt stort.
Knapparna är nog som dom är, jag tycker nog inte dom är så fasligt tröga men kan delvis hålla med.
Du kan välja hur många fält som ska visas för varje sport, jag föredrar fyra men om du t.ex. väljer 3 så blir ett av dom väldigt stort.
Knapparna är nog som dom är, jag tycker nog inte dom är så fasligt tröga men kan delvis hålla med.
Quote from Johan T on 12 March 2010, 15:07Man måste välja in Puls i ett av fälten också. Annars visas det bara så där smått i ena hörnet.
Man måste välja in Puls i ett av fälten också. Annars visas det bara så där smått i ena hörnet.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:44Ok, kanon.
Jag såg att man kan välja antal fält men förstod inte att man kan få in pulsen istället för någon av de andra värdena.En sak till: hur ser jag min snittpuls på ett pass? På klockan och i PC-programmet?
Ok, kanon.
Jag såg att man kan välja antal fält men förstod inte att man kan få in pulsen istället för någon av de andra värdena.
En sak till: hur ser jag min snittpuls på ett pass? På klockan och i PC-programmet?
Quote from Camilla Höög on 12 March 2010, 17:49I klockan kan du lägga till snittpulsen som ett datafält ("Heart Rate - Avg" ). Efter passet kan du även se snittpulsen i historiken.
I Garmin Training Center ser du snittpuls under fliken "Totaler".En fråga från mig då:
Hur får man upp pulsen så där li
I klockan kan du lägga till snittpulsen som ett datafält ("Heart Rate - Avg" ). Efter passet kan du även se snittpulsen i historiken.
I Garmin Training Center ser du snittpuls under fliken "Totaler".
En fråga från mig då:
Hur får man upp pulsen så där li
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 14:26Anders:
Om du har en stor ruta alltså max 3 info fält så ligger pulsen där default.
Anders:
Om du har en stor ruta alltså max 3 info fält så ligger pulsen där default.
Quote from Camilla Höög on 30 March 2010, 15:53Tack, så lätt när man vet.
Jag hade hoppats att jag hade kunnat få fram pulsen där även med 4 infofält, men det verkar inte gå.
Tack, så lätt när man vet.
Jag hade hoppats att jag hade kunnat få fram pulsen där även med 4 infofält, men det verkar inte gå.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 16:31Utan att nu sitta med klockan framför mig så har jag för mig att det går att välja själv vad som ska visas i vilken ruta.
Knappa på bara 🙂
Utan att nu sitta med klockan framför mig så har jag för mig att det går att välja själv vad som ska visas i vilken ruta.
Knappa på bara 🙂
Quote from Camilla Höög on 30 March 2010, 16:36Ja, 4 fält och ett med puls har jag nu, men jag ville ha 4 fält + pulsen i högra hörnet. Hade varit fint om man kunde visa 5-6 fält samtidigt 🙂
Ja, 4 fält och ett med puls har jag nu, men jag ville ha 4 fält + pulsen i högra hörnet. Hade varit fint om man kunde visa 5-6 fält samtidigt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:34Ok, jag missförstod. Sorry
Ok, jag missförstod. Sorry