Quote from Guest on 31 July 2010, 12:20Garmins manual verkar vara ett hafsverk och Garmin support svarar inte ordentligt (eller alls eg) på mail. Men som tur är finns ju detta forum med kunniga personer. Det kanske är någon av er som kan hjälpa mig med några frågor?
När jag tränar med "virtua
Garmins manual verkar vara ett hafsverk och Garmin support svarar inte ordentligt (eller alls eg) på mail. Men som tur är finns ju detta forum med kunniga personer. Det kanske är någon av er som kan hjälpa mig med några frågor?
När jag tränar med "virtua
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 12:30Pace är antingen per km eller per mile, det går att välja i setupen. Om alla dina andra hastigheter är km/h eller min/km så är det km öven på virtual partner.
På min är de två sifforna hur lågnt efter/före jag är i meter och hur många minuter:sekunder ja
Pace är antingen per km eller per mile, det går att välja i setupen. Om alla dina andra hastigheter är km/h eller min/km så är det km öven på virtual partner.
På min är de två sifforna hur lågnt efter/före jag är i meter och hur många minuter:sekunder ja
Quote from Camilla Höög on 31 July 2010, 13:35Pace är din hastighet. Lap Pace är din hastighet för det aktuella varvet.
Enheten när du springer är min/km och när du gör andra aktiviteter så är det km/h, men då brukar det heta Speed.Om ovanstående inte passar in så ge oss några exempel på vilka värd
Pace är din hastighet. Lap Pace är din hastighet för det aktuella varvet.
Enheten när du springer är min/km och när du gör andra aktiviteter så är det km/h, men då brukar det heta Speed.
Om ovanstående inte passar in så ge oss några exempel på vilka värd