Quote from Guest on 11 June 2008, 08:30Skulle införskaffa framlyse till min Bianchi men det verkar inte vara så lätt.
Styret är ju mycket bredare än standadbredden så inga fästen som jag kikat på passar att fästa på styret.Fasen, ska jag behöva köpa bianchi lyse för massor av hundralappar nu
Skulle införskaffa framlyse till min Bianchi men det verkar inte vara så lätt.
Styret är ju mycket bredare än standadbredden så inga fästen som jag kikat på passar att fästa på styret.
Fasen, ska jag behöva köpa bianchi lyse för massor av hundralappar nu
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 08:40Byt styre.
Byt styre.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 08:44hmmm, ja det är ju så klart en lösning, men jag tror inte det är den lösningen jag vill ta till nu.
Hittar jag inte någonting så får det bli att försöka dra till någonting med buntband och hoppas att det sitter hela vägen
hmmm, ja det är ju så klart en lösning, men jag tror inte det är den lösningen jag vill ta till nu.
Hittar jag inte någonting så får det bli att försöka dra till någonting med buntband och hoppas att det sitter hela vägen
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 08:45Silva har pannlampa.
Silva har pannlampa.
Quote from Lena O on 11 June 2008, 08:46När du skrev bredare, menar du inte tjockare?
När du skrev bredare, menar du inte tjockare?
Quote from ellen olsson on 11 June 2008, 08:47Har du eller någon närstående gjort styret själv?
Jag har ännu inte stött på någon fästanordning till ett framlyse som inte passat på ett vanligt 25,8mm/26,0mm- eller oversizestyre.F.ö. har själva _bredden_ på styret ingen betydelse. 🙂
Har du eller någon närstående gjort styret själv?
Jag har ännu inte stött på någon fästanordning till ett framlyse som inte passat på ett vanligt 25,8mm/26,0mm- eller oversizestyre.
F.ö. har själva _bredden_ på styret ingen betydelse. 🙂
Quote from Berit Bengtson on 11 June 2008, 08:57Kanske det här kan vara intressant?
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=215423Men fästet är för vanliga runda styren
Kanske det här kan vara intressant?
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=215423
Men fästet är för vanliga runda styren
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 09:28Har just stött på problemet på min hybrid. Den lösningen jag fick ta till var att lägga runt fästet (som inte gick helt runt styret) och sen många varv med eltejp. Tur det fanns sån hemma i samma färg som styret.
Nu sitter lyset verkligen fast. Kisar ma
Har just stött på problemet på min hybrid. Den lösningen jag fick ta till var att lägga runt fästet (som inte gick helt runt styret) och sen många varv med eltejp. Tur det fanns sån hemma i samma färg som styret.
Nu sitter lyset verkligen fast. Kisar ma
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 11:03svarar alla på en gång:
Jo naturligtvis så menar jag tjockare. hade styre varit bredare så hade det iof hjälpt för det är smalare just där jag håller händerna uppe på styret. Men där vill jag inte ha lampan. Den vill jag ju ha mer centrerad till mitten d
svarar alla på en gång:
Jo naturligtvis så menar jag tjockare. hade styre varit bredare så hade det iof hjälpt för det är smalare just där jag håller händerna uppe på styret. Men där vill jag inte ha lampan. Den vill jag ju ha mer centrerad till mitten d
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 11:07David; pannlampa skulle nog gå, men jag gissar att det blir tungt för nacken med den i X antal timmar.
men det är en möjlighet, om det godkänns i kontrollen. (lampan ska väll sitta på cykeln igentligen)
David; pannlampa skulle nog gå, men jag gissar att det blir tungt för nacken med den i X antal timmar.
men det är en möjlighet, om det godkänns i kontrollen. (lampan ska väll sitta på cykeln igentligen)