Quote from Guest on 28 April 2008, 14:21Jag pendlar med min MTB ibland, och dagar som idag nar det regnat hela natten blir jag extremt geggig - sapass att det blir svart att halla kostymen och skjortan i ryggan rena nar man ska ta fram dem. Baktill funkar det bra med skarmen jag knapper pa sade
Jag pendlar med min MTB ibland, och dagar som idag nar det regnat hela natten blir jag extremt geggig - sapass att det blir svart att halla kostymen och skjortan i ryggan rena nar man ska ta fram dem. Baktill funkar det bra med skarmen jag knapper pa sade
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 14:31Kostymen i plastpåse i ryggsäcken, kostnad runt 1:50 om du inte har en begagnad att återanvända 😉
Kostymen i plastpåse i ryggsäcken, kostnad runt 1:50 om du inte har en begagnad att återanvända 😉
Quote from Ingemar Lindgren on 28 April 2008, 14:45🙂 Already there - allt inplastat och dessutom bidrar mitt reflexoverdrag till att halla ryggan ren aven pa utsidan - det ar mest att jag inte kan oppna ryggan utan att sanera mig sjalv forst plus att omkladningsrummet inte ser ut som jag skulle vilja fi
🙂 Already there - allt inplastat och dessutom bidrar mitt reflexoverdrag till att halla ryggan ren aven pa utsidan - det ar mest att jag inte kan oppna ryggan utan att sanera mig sjalv forst plus att omkladningsrummet inte ser ut som jag skulle vilja fi