Quote from Guest on 22 March 2010, 21:17Jag är sugen på att åka ner och cykla med lite nya vyer.
Funderar därför på att ta cykeln på biltaket ner till
Frankrike eller Italien och cykla några klassiska rutter
med utsikt.Förslag på lämplig ort att utgå från och tillhörande logi mottages
tacksa
Jag är sugen på att åka ner och cykla med lite nya vyer.
Funderar därför på att ta cykeln på biltaket ner till
Frankrike eller Italien och cykla några klassiska rutter
med utsikt.
Förslag på lämplig ort att utgå från och tillhörande logi mottages
tacksa
Quote from ellen olsson on 22 March 2010, 21:27När hade du tänkt åka dit? Några särskilda preferenser? Andra intressen? Vad tycker du är gott?
Jag brukar alltid testa och köpa en del av traktens specialiteter...
När hade du tänkt åka dit? Några särskilda preferenser? Andra intressen? Vad tycker du är gott?
Jag brukar alltid testa och köpa en del av traktens specialiteter...
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 06:54Lånar tråden, hur är det med MTB cykling i dessa länder? MEd hyrcykel osv? Är det enkelt att ordna så man får cykla lite MTB om man åker på semester?
Lånar tråden, hur är det med MTB cykling i dessa länder? MEd hyrcykel osv? Är det enkelt att ordna så man får cykla lite MTB om man åker på semester?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:10Både Garda (Torbole) och Finale (Kusten) är 2 ställen som jag varmt rekomenderar, inga problem att hyra cykel heller o finfina sträckor att cykla mtb på (även Lvg) mkt fina kartor finns att köpa över områderna.
Både Garda (Torbole) och Finale (Kusten) är 2 ställen som jag varmt rekomenderar, inga problem att hyra cykel heller o finfina sträckor att cykla mtb på (även Lvg) mkt fina kartor finns att köpa över områderna.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 16:40Vad jag tänkt mig är ett område där man kan prova på
sina krafter i rejäla berg med ordentlig utsikt men som även bjuder
på plan terräng om/när mina skånska ben får nog av motlut!
Vad jag tänkt mig är ett område där man kan prova på
sina krafter i rejäla berg med ordentlig utsikt men som även bjuder
på plan terräng om/när mina skånska ben får nog av motlut!
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 16:50Då e Garda (Torbole) ett bra val.
Då e Garda (Torbole) ett bra val.
Quote from ellen olsson on 23 March 2010, 17:58Jag skulle rekommendera lite klassiska stigningar från kända lopp. Lite beroende på när du är där så kan du passa på att se på när andra visar hur man ska göra också...
Min klubbkompis Jerry har överlägset bäst koll i Sverige på olika bergspass i Europa,
Jag skulle rekommendera lite klassiska stigningar från kända lopp. Lite beroende på när du är där så kan du passa på att se på när andra visar hur man ska göra också...
Min klubbkompis Jerry har överlägset bäst koll i Sverige på olika bergspass i Europa,
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 18:28Vilken toppsida! Tackar för det Fredrik.
Vilken toppsida! Tackar för det Fredrik.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:29Sidan var förträfflig! Har han tips på logistik oxå?
Sidan var förträfflig! Har han tips på logistik oxå?
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 19:33Privatchaufför o Limousine på tallriken.
Privatchaufför o Limousine på tallriken.