Quote from Guest on 6 September 2011, 20:212km testlopp fredagar, gemensam start 18:00, egen tidtagning, ingen avgift, ingen anmälan. Bara kom och starta!
Syfte: Hur är dagsformen?
2km testlopp fredagar, gemensam start 18:00, egen tidtagning, ingen avgift, ingen anmälan. Bara kom och starta!
Syfte: Hur är dagsformen?
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 20:31flaggar
flaggar
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 14:11I fredags hade vi närmare 10 startande, några grabbar från BSK 01:23 var på plats, bra kämpat. Vi kör igen på fredag, då med en start och målklocka.:-)
/Hans
I fredags hade vi närmare 10 startande, några grabbar från BSK 01:23 var på plats, bra kämpat. Vi kör igen på fredag, då med en start och målklocka.:-)
/Hans
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 18:09Kul initiativ. Jag kommer någon gång om ni fortsätter köra detta. Men inte på fredag då Lidingöloppet hägrar på lördag och nästa fredag är jag bortrest.
Kul initiativ. Jag kommer någon gång om ni fortsätter köra detta. Men inte på fredag då Lidingöloppet hägrar på lördag och nästa fredag är jag bortrest.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:42På fredag får vi en nykorad mästare samt en bronsmedaljör från Lidingöloppet i startfältet.
/Hans
På fredag får vi en nykorad mästare samt en bronsmedaljör från Lidingöloppet i startfältet.
/Hans