Quote from Guest on 26 September 2012, 21:33Jag har träffat en lite märklig äldre man (78år), han påstå sig vara en fd seriös cyklist och ha kört både tempolopp och linjelopp.
Han säger även att han varit med och startat upp Fredrikhofs CK?
Hans namn är Ingvar Nilsson och ha flyttat till småland fr
Jag har träffat en lite märklig äldre man (78år), han påstå sig vara en fd seriös cyklist och ha kört både tempolopp och linjelopp.
Han säger även att han varit med och startat upp Fredrikhofs CK?
Hans namn är Ingvar Nilsson och ha flyttat till småland fr
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:43Nja, han var inte född då.
Nja, han var inte född då.
Quote from ellen olsson on 26 September 2012, 21:45Cykelklubben bildades formellt 1926.
http://www.fredrikshof.se/2624Edit är alltid piggare än vad jag är så hon korrigerade.
Cykelklubben bildades formellt 1926.
http://www.fredrikshof.se/2624
Edit är alltid piggare än vad jag är så hon korrigerade.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:48Nja, han är född 1934.
Nja, han är född 1934.
Quote from ellen olsson on 26 September 2012, 21:50Sant. Jag är visst väldigt trött.
Sant. Jag är visst väldigt trött.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:55"fd seriös" var ordet
"fd seriös" var ordet
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 22:13En ohlyism. Man kan lätt få för sig att man spelat mot Nacka Skoglund eller grundat en anrik cykelklubb men minnet sviker ibland, oftast åt det förbättrande/förskönande hållet (få påstår att det var de som orsakade Titanics förlisning, införde Gulag eller
En ohlyism. Man kan lätt få för sig att man spelat mot Nacka Skoglund eller grundat en anrik cykelklubb men minnet sviker ibland, oftast åt det förbättrande/förskönande hållet (få påstår att det var de som orsakade Titanics förlisning, införde Gulag eller
Quote from ellen olsson on 26 September 2012, 22:39Stackars Staffan Tapper! Mobbad för missen i flera år och nu tror ingen på honom. 😉
Stackars Staffan Tapper! Mobbad för missen i flera år och nu tror ingen på honom. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:34Jag brukar säga att jag var den som avskaffade ölet när jag vill säga att jag är en dålig människa ... "Sänkte Titanic" skulle nog ingen tro på, men "sänkte Estonia, sköt diverse politiker och tuttade på Vad den nu hette apropå fartygskatastrofer och slog
Jag brukar säga att jag var den som avskaffade ölet när jag vill säga att jag är en dålig människa ... "Sänkte Titanic" skulle nog ingen tro på, men "sänkte Estonia, sköt diverse politiker och tuttade på Vad den nu hette apropå fartygskatastrofer och slog
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 10:04Personligen behöver jag aldrig berätta att jag är en dålig människa, det brukar framgå med mer än önskvärd tydlighet ändå.
Personligen behöver jag aldrig berätta att jag är en dålig människa, det brukar framgå med mer än önskvärd tydlighet ändå.