Quote from Guest on 30 July 2009, 11:01I år samarbetar ÅID cykel och Emmaus Åland med att genomföra Fredsloppet på cykel den 8 augusti kl 8.00. Sträckorna är 30 km, 60 km, 100 km och 150 km. Nytt för i år är att start och mål sker vid Mariebad i Mariehamn (att simma efter loppet ingår i anmäln
I år samarbetar ÅID cykel och Emmaus Åland med att genomföra Fredsloppet på cykel den 8 augusti kl 8.00. Sträckorna är 30 km, 60 km, 100 km och 150 km. Nytt för i år är att start och mål sker vid Mariebad i Mariehamn (att simma efter loppet ingår i anmäln
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 11:11Hade en mycket trevlig vistelse på Åland den enda gång jag varit där och då tänkte jag i bilen att det skulle vara jättekul att cykla där på de små vindlande vägarna. Vore det inte för att min far fyller jämnt så skulle jag vara med på den här tävlingen.
Hade en mycket trevlig vistelse på Åland den enda gång jag varit där och då tänkte jag i bilen att det skulle vara jättekul att cykla där på de små vindlande vägarna. Vore det inte för att min far fyller jämnt så skulle jag vara med på den här tävlingen.
Quote from Fredrik Närenfors on 30 July 2009, 14:50Cyklade i fjol. En klart annorlunda upplvelse och jag rekommenderar den varmt.
Se dock till att ta med åtminstone en kompis annars riskerar du att det blir ensamt. Inte speciellt stort startfält mao 🙂
Cyklade i fjol. En klart annorlunda upplvelse och jag rekommenderar den varmt.
Se dock till att ta med åtminstone en kompis annars riskerar du att det blir ensamt. Inte speciellt stort startfält mao 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 16:51Ja, vi var nio deltagare ifjol inalles. Därför har min fredsförening gått in som samarbetspartner för att försöka få fler att cykla Fredsloppet. Jag har i dagens tidning utmanat ålänningarna att om fler än 30 deltar så skall jag cykla 100 km. Redan har ca
Ja, vi var nio deltagare ifjol inalles. Därför har min fredsförening gått in som samarbetspartner för att försöka få fler att cykla Fredsloppet. Jag har i dagens tidning utmanat ålänningarna att om fler än 30 deltar så skall jag cykla 100 km. Redan har ca
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 1 August 2009, 16:06Ska tipsa mamma om detta! 🙂 Jag hade också gärna varit med om jag hade varit kvar på Åland, men blir det nåt nästa år kanske jag kan lägga semestern så att jag kan vara med!
Ska tipsa mamma om detta! 🙂 Jag hade också gärna varit med om jag hade varit kvar på Åland, men blir det nåt nästa år kanske jag kan lägga semestern så att jag kan vara med!
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 00:21Annika: I år är det femte eller sjätte året som Fredsloppet körs och det blir säkert ett lopp nästa år också. Boka in semestern i augusti så kan du vara med 2010. Din mamma är varmt välkommen med. Och hennes väninnor också 🙂
Annika: I år är det femte eller sjätte året som Fredsloppet körs och det blir säkert ett lopp nästa år också. Boka in semestern i augusti så kan du vara med 2010. Din mamma är varmt välkommen med. Och hennes väninnor också 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 12:21Vill bara meddela att kan ni uppvisa medlajen från Fredsloppet eller cyklar till Jomala kyrka till kl.19 på lördag 8.8. 2009 så får ni 50% rabatt på Katrina Kammarmusiks avslutningskonsert med Tallins Kammarorkester under ledning av Juha Kangas och med s
Vill bara meddela att kan ni uppvisa medlajen från Fredsloppet eller cyklar till Jomala kyrka till kl.19 på lördag 8.8. 2009 så får ni 50% rabatt på Katrina Kammarmusiks avslutningskonsert med Tallins Kammarorkester under ledning av Juha Kangas och med s