Quote from Guest on 13 December 2010, 10:54Dagens pass på den vindpinade skåneslätten blev mer en survival expedition då frihjulet på mina Mavic la av.
Är detta på typ nedisning eller slitage?
Dagens pass på den vindpinade skåneslätten blev mer en survival expedition då frihjulet på mina Mavic la av.
Är detta på typ nedisning eller slitage?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 11:04Tina så får du se.
Tina så får du se.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:26Jag är mest imponerad att du klarar cykla ut på landsvägarna i Skåne när det är så här kallt!-12 på termometern och -30 i vinden?
Jag är mest imponerad att du klarar cykla ut på landsvägarna i Skåne när det är så här kallt!-12 på termometern och -30 i vinden?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:41Är det inte mest något annat än träning i dessa förhållandena?
Är det inte mest något annat än träning i dessa förhållandena?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 18:42Både hjul och cyklist är nu tinade och båda funkar bättre.
Skall försöka torka bodyn och ersätta ev fukt med teflonspray så får vi se.Och ja David, det var inte så mycket cykelträning - blev mest gång...
Både hjul och cyklist är nu tinade och båda funkar bättre.
Skall försöka torka bodyn och ersätta ev fukt med teflonspray så får vi se.
Och ja David, det var inte så mycket cykelträning - blev mest gång...
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:18Nu har bodyn fått ett välbehövligt teflonbad.
Var en hel del vätska som verkade misstänkt likt vatten, får
se om det klarar kylan.
Nu har bodyn fått ett välbehövligt teflonbad.
Var en hel del vätska som verkade misstänkt likt vatten, får
se om det klarar kylan.