Quote from Guest on 20 January 2013, 13:10Hej
Jag får friskvårdschecken från jobbet, som gäller på massa olika friskvård. Allt från träningskort till massage, KBT osv. Men det finns inga cykelspecifika saker att lägga det på.
Finns det något ställer där man kan få göra bikefit med checkarna?
Hej
Jag får friskvårdschecken från jobbet, som gäller på massa olika friskvård. Allt från träningskort till massage, KBT osv. Men det finns inga cykelspecifika saker att lägga det på.
Finns det något ställer där man kan få göra bikefit med checkarna?
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 13:20Klippkort på friskis, så man kan få lite spinning när det är dåligt väder..
Klippkort på friskis, så man kan få lite spinning när det är dåligt väder..
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 20:52Jag lägger mitt friskvårdbidrag från jobbet på test & träningsupllägg på Aktivitus.
En bit för dig att åka kanske men det kanske finns något liknande i närheten?
Jag lägger mitt friskvårdbidrag från jobbet på test & träningsupllägg på Aktivitus.
En bit för dig att åka kanske men det kanske finns något liknande i närheten?
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 20:58Jag har köpt årskort på Velodromen här i Falun.
Jag har köpt årskort på Velodromen här i Falun.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 13:22Bra förslag! Lite för långt till velodromen tyvärr.
Mailade Cykelcity och frågade om de kunde ansluta sig till friskvårdschecken för bikefits. Får se vad de säger
Bra förslag! Lite för långt till velodromen tyvärr.
Mailade Cykelcity och frågade om de kunde ansluta sig till friskvårdschecken för bikefits. Får se vad de säger