Quote from Guest on 27 November 2013, 19:07Jag har en fråga till er. Jag har laddat funbeat appen på mobilen (gratis varianten), men jag kan inte lägga in träningar med appen, bara se de befintliga som jag lagt in via datorn. Är det så att man måste betala för att kunna lägga in träningar via tele
Jag har en fråga till er. Jag har laddat funbeat appen på mobilen (gratis varianten), men jag kan inte lägga in träningar med appen, bara se de befintliga som jag lagt in via datorn. Är det så att man måste betala för att kunna lägga in träningar via tele
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 19:17Nej Rauni det behövs inte alls utan du trycker på nåt annat knapp på mobilen (på min mobil längst ner
till höger) och då kommer det fram "registrera träning" , spela in pass" , "uppdatera" och så några andra till. Kommer ihåg att det tog ett tag för mi
Nej Rauni det behövs inte alls utan du trycker på nåt annat knapp på mobilen (på min mobil längst ner
till höger) och då kommer det fram "registrera träning" , spela in pass" , "uppdatera" och så några andra till. Kommer ihåg att det tog ett tag för mi