Quote from Guest on 17 July 2007, 16:18Såg den stackars hunden som blev påkörd på dagens etapp på TdE F, det gick iofs bra tror jag men vilken idiot till hundägare som inte fattar att koppla hunden när touren susar förbi!
Nu till rekordet: Jag har blivit hundbiten 3 ggr när jag cyklat! FB rek
Såg den stackars hunden som blev påkörd på dagens etapp på TdE F, det gick iofs bra tror jag men vilken idiot till hundägare som inte fattar att koppla hunden när touren susar förbi!
Nu till rekordet: Jag har blivit hundbiten 3 ggr när jag cyklat! FB rek
Quote from Johan Fylke on 17 July 2007, 16:28Kanske en dum fråga men hur har du cyklat då?
Kanske en dum fråga men hur har du cyklat då?
Quote from Funbeat user on 17 July 2007, 16:55MTB, men jag vill tacka dessa hundägare då jag fick träna på min spurtstyrka..:-)
MTB, men jag vill tacka dessa hundägare då jag fick träna på min spurtstyrka..:-)
Quote from Johan Fylke on 17 July 2007, 20:21ok galna hundar i skogen
ok galna hundar i skogen
Quote from Funbeat user on 17 July 2007, 20:27Jag är inte ens i närheten. Jag har haft en hund hängande i byxorna en gång (oxå MTB), men den missade själva benet.
Jag är inte ens i närheten. Jag har haft en hund hängande i byxorna en gång (oxå MTB), men den missade själva benet.
Quote from Funbeat user on 17 July 2007, 20:33Det är nog inte ett rekord jag vill slå, om jag säger så. Tre gånger? Va du katt i ditt förra liv, eller? Dock var jag i går med om en "nära döden upplevelse 🙁 " på Klarälvs banan, i höjd med Deje. Det kändes som en kalv attack. Fy f.. vilken stor hun
Det är nog inte ett rekord jag vill slå, om jag säger så. Tre gånger? Va du katt i ditt förra liv, eller? Dock var jag i går med om en "nära döden upplevelse 🙁 " på Klarälvs banan, i höjd med Deje. Det kändes som en kalv attack. Fy f.. vilken stor hun
Quote from Funbeat user on 17 July 2007, 20:38Där jag bodde tidigare var det mycket höghusområden med individer med något mindre själförtroende men med desto större hundar..
Där jag bodde tidigare var det mycket höghusområden med individer med något mindre själförtroende men med desto större hundar..
Quote from Panama B on 18 July 2007, 10:37Vad gör ni då hundarna dyker upp skäller ni ut hundägarna?!?! Har dom rätt att ha lösa hundar?!?!
En som blir galen av dessa hundar...
Vad gör ni då hundarna dyker upp skäller ni ut hundägarna?!?! Har dom rätt att ha lösa hundar?!?!
En som blir galen av dessa hundar...
Quote from Funbeat user on 18 July 2007, 11:59Hej.
Skäller, ja det var ju lustigt. 🙂
Jag har stannat vid något tillfälle och pratat (L) med hundägaren och försökt förklara det olämpliga med deras uppträdande. Vet inte vilket som är värst, om hunden är helt lös eller med 50m löplinekopplet. :@
P
Hej.
Skäller, ja det var ju lustigt. 🙂
Jag har stannat vid något tillfälle och pratat (L) med hundägaren och försökt förklara det olämpliga med deras uppträdande. Vet inte vilket som är värst, om hunden är helt lös eller med 50m löplinekopplet. :@
P
Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 12:47Man får endast ha hunden lös om man har den under kontroll.
Men det är ganska många som inte riktigt följer det. Vet även själv som hundägare att jag inte följer det alla gånger, men försöker vara på ställen där det inte är mycket folk (definitvit inte ef
Man får endast ha hunden lös om man har den under kontroll.
Men det är ganska många som inte riktigt följer det. Vet även själv som hundägare att jag inte följer det alla gånger, men försöker vara på ställen där det inte är mycket folk (definitvit inte ef