Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej, jag förstår att någon kommer att skriva att det redan finns sådana här trådar, men jag hittar ingen, kanske är jag blind men reta mig då inte för mitt handikapp ;).

Nåja, vad är skillnaden, har hört att Training Center ska vara dåligt och att SportT

kort svar: det finns metriska enheter i GC, klicka på ikonen uppe till höger

Jesper - det är lugnt 🙂

Jag hade samma fråga som du för nåt år sedan och valde Sport Tracks för att det ger mig det jag vill ha plus exportfunktionen till Funbeat som jag uppskattar mycket. Jag får dessutom enkelt fram kartor m.m. efter att ha läst lit

Sport Tracks finns inte till Mac

Connect lagrar passen i "moooolnet" vilket har visat sej otroligt praktiskt för min del

Det är väldigt svårt att ge några bra svar på så luddiga frågor.

"jag hittar betydligt fler smarta finesser på Training Center"
Vad är det du hittar i TC som inte finns i ST?

"Vad är det som är skillnaden mellan SportsTracks, Training Center och Connect

Jag har SportTracks 3 demot, men funderar på att uppgradera om jag bilr nöjd, är det värt det?

Jo en till fråga har jag också. Finns det något sätt att se detaljerad info om veckan som gått eller månaden som gått eller året som gått? ungefär som i Funbea

Omöjligt att säga vad du kommer att tycka, men jag gillar Sporttracks och har köpt fullversionen av ST3. Det tar ett litet tag att lära sig, men det är det värt. När du sedan börjar botanisera i de plugins som finns så öppnas en helt ny värd med än fler m

Jag har avinstallerat GTC nu, men kan jag göra på nåt sätt så att jag kan spela upp rundan i Google Earth?

Var kan jag ladda ner Garmin Fitness Pluginen?

Importera din runda till funbeat, sen kan du härifrån exportera till kml (google earth).

12