Quote from Guest on 7 February 2012, 06:17Är otroligt nöjd med Funbeat appen i min Iphone. Har förut både kört med Polarklocka och Garmin. Strul med båda.
Appen i Iphone fungerar mycket smidigare samtidigt som jag alltid har med mig luren, kan lyssna på radio, få mellantider upplästa, om någon
Är otroligt nöjd med Funbeat appen i min Iphone. Har förut både kört med Polarklocka och Garmin. Strul med båda.
Appen i Iphone fungerar mycket smidigare samtidigt som jag alltid har med mig luren, kan lyssna på radio, få mellantider upplästa, om någon
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 06:27Att använda pulsband är inte implementerat än i appen.
Att använda pulsband är inte implementerat än i appen.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 19:22Tack. Då avvaktar jag.
Tack. Då avvaktar jag.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:55Vad är det för prio på att lägga till funktionalitet för ett bluetooth pulsband? 🙂
Vad är det för prio på att lägga till funktionalitet för ett bluetooth pulsband? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:15Hej,
jag har också önskemål att få stöd för Garmin pulsband mha ANT+ via tex Wahoo Key till iPhone. Är detta något som finns i framtida uppdateringar?
Hej,
jag har också önskemål att få stöd för Garmin pulsband mha ANT+ via tex Wahoo Key till iPhone. Är detta något som finns i framtida uppdateringar?
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 09:12jag har inte provat den än
jag har inte provat den än
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 22:04+1 på pulsbandsstöd, för min del Ant+ via xperia active (android).
+1 på pulsbandsstöd, för min del Ant+ via xperia active (android).